Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر استیضاح کنندگان همچنان بر ادامه روند استیضاح عباس آخوندی وزیر راه مصمم باشند، لذا این طرح سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون عمران بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ درباره آخرین وضعیت استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: قرار بر این شد که اگر دولت یکشنبه هفته آینده وزیر راه را معرفی نکند به معنای این خواهد بود که می‌خواهد با آخوندی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنگاه نمایندگان باید تصمیم بگیرند و بر تصمیم استیضاحشان مصمم شوند 

از آنجا که برخی نمایندگان خواستار ابقای آخوندی شدند که در این صورت گفت‌وگویی بین  این افراد و نمیاندگان خواستار استیضاح خواهیم داشت.

لذا یکشنبه آینده در صورت عدم معرفی گزینه از سوی دولت برای وزارت راه، نمیاندگان استیضاح کننده و مخالفان استیضاح مذاکراتی خواهند داشت و در صورت قانع نشدن استیضاح کنندگان،‌ طرح استیضاح وزیر راه حتما سه‌شنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون عمران قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استیضاح آخوندی کمیسیون عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است