Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ​​​​​​​روز دوشنبه مورخ  23 مهرماه 97 بی احتیاطی دامدار خرمدره ای  زمینه ساز حمله گرگ به یک دامداری و تلف شدن 11 راس گوسفند در شهرستان خرمدره شد.

 امجد باقری از تلف شدن 11 راس گوسفند بر اثر حمله گرگ به یک دامداری واقع در شهرستان خرمدره خبر داد.

 رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: روز دوشنبه هفته جاری بی احتیاطی دامدار خرم دره ای  زمینه ساز حمله گرگ به یک دامداری و تلف شدن 11 راس گوسفند در شهرستان خرمدره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باقری با بیان اینکه متاسفانه بی احتیاطی دامدار حدود 50 میلیون خسارت به خودش وارد نموده است، افزود: متاسفانه محل نگهداری این گوسفندان فاقد سقف بوده و شرایط نگهداری دام را نداشته است .

وی گفت: در این حادثه با ورود گرگ به محل نگهداری دامها  11 راس گوسفند تلف شده و چهار راس گوسفند نیزاز نواحی مختلف گلو و قفسه سینه بشدت آسیب دیده اند.

باقری ادامه داد: متاسفانه برخی افراد هشدارهای محیط زیست استان را جدی نمی گیرند و با بی احتیاطی زمینه اتفاقاتی را فراهم می کنند که خود آسیب می بینند.

وی خاطر نشان کرد: هشدارهای لازم در خصوص ایمنی محل نگهداری احشام، پرهیز از چرای شبانه دام، پرهیز از سپردن گله ها به کودکان و کهنسالان و استفاده از سگ های گله و نگهبان ، همواره به دامداران داده شده است ولی شاهد آن هستیم که جدی گرفته نشدن هشدارها  بروز اتفاقات این چنینی را رقم می زند.وی درپایان گفت: دامداران باید تدابیر امنیتی را رعایت کنند چرا که طبعیت زیستگاه گونه های مختلف جانوران از جمله گرگ است و هر وقت زمینه مساعد باشد هراقدامی از سوی حیوانات ممکن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان خرم دره استان زنجان اداره کل محیط زیست 11 راس گوسفند حمله گرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746281

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول