Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:49:09 GMT

ارائه 912موردخدمات مسکن به مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۰۱۳

ارائه 912موردخدمات مسکن به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بیش از 2میلیاردو100میلیون تومان برای خرید ،احداث تعمیر وتکمیل وبازسازی ومقاوم سازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیمه نخست سال 97هزینه شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در نیمه نخست سال 97 ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه توانمندسازی جامعه هدف راهبرد اصلی این نهاد است، گفت:حوزه مسکن یکی از اقلام توانمندسازی جامعه هدف است وبرای اینکه خودکفایی کامل شکل بگیرد باید مشکل مسکن مددجویان مرتفع شود.

وی ادامه داد: از شاخص‌های مهم دیگر اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد رفع مشکل مسکن گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت بوده که موجب افزایش سرعت در فرآیند توانمندسازی مددجویان می‌شودکه با همین رویکرددر 6ماهه نخست سالجاری 912موردخدمات مسکن برای مددجویان زنجانی ارائه شده است. 

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ساخت مسکن از خدمات پرهزینه کمیته امداداست وبخش مهمی از منابع داخلی در این بخش هزینه می شود، گفت: منابع داخلی کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای موجود در این بخش نبوده و مشارکت خیران و دستگاه‌های فعال در حوزه مسکن می‌تواند در خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب بسیار راهگشا و اثربخش شود.

صفری با اشاره به اینکه کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال 912 پروژه عمرانی خرید و یا ساخت مسکن ، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده است، گفت: برای تحقق خانه دار شدن هزار و 432 خانوار مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نیاز به همراهی و مشارکت بیش از پیش نیکوکاران داریم تا دغدغه مسکن این قشر کاهش یابد. 

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین مسکن نیازمندان هزینه شده است گفت: 734 مورد تعمیرات، 51 مورد ساخت مسکن روستایی، 16موردساخت و یا خرید مسکن شهری 111مورد بهسازی سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد زنجان برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااعلام آمادگی این نهاد به منظور کمک به خانه دارشدن نیازمندان تحت حمایت با همراهی نیکوکاران، سازمان های و نهادهای دولتی و خصوصی افزود: مهم رفع مشکل مددجویان و اقشار کم درآمد است و در کمیته امداد پیگیر تحقق این مساله هستیم.

لازم به ذکر است: خیران ونیکوکاران به‌منظور کمک به تأمین مسکن نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد # ۰24 * ۸۸۷۷ * ویا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام کنند . 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مددجویان زنجانی مدیر کل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان از توزیع ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار یکی از اهداف نهاد کمیته امداد است.

او با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اضافه کرد: این نهاد با مشارکت خیرّان و کمک به نوعروسان زمینه‌های سبک زندگی ساده را فراهم کرده‌است.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان اعلام کرد: 4 هزار و 265 سری جهیزیه با مبلغ 127 میلیارد تومان بین مددجویان این استان در سال 1402 توزیع شده‌است.

شیخ‌پور بیان کرد: جهیزیۀ توزیع‌شده بین نوعروسان لرستان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که بین مددجویان در تمام شهرهای این استان توزیع شده‌است.

او خاطرنشان کرد: هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در لرستان وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را در امسال نیز تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان با تأکید به کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان این استان یادآور شد: 12 هزار و 585 مورد فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: 922 میلیارد تومان فرصت شغلی در سرفصل‌های کشاورزی دامپروری، صنایع‌دستی و خدمات برای مددجویان لرستان ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید