Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:50:43 GMT

تسلیت السیسی به روسیه به سبب انفجار تروریستی کرچ

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۰۳۹

تسلیت السیسی به روسیه به سبب انفجار تروریستی کرچ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در نشست خبری با همتای روس خود به روسیه به خاطر انفجار تروریستی در شهر کرچ در شبه جزیره کریمه تسلیت گفت و اعلام کرد: مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده های قربانان ابراز می دارم و برای زخمی شدگان آرزوی شفای عاجل را دارم.

رئیس جمهور مصر به روابط روسیه و مصر و به ویژه پروژه بزرگ میان دو کشور یعنی احداث نیروگاه هسته ای الضبعه اشاره و آنرا طرحی بزرگ توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السیسی به مواضع مشترک میان قاهره و مسکو درباره فلسطین اشاره کرد و درباره بحران سوریه نیز بر ضرورت جلوگیری از خشونت بیشتر و تسریع در روند سیاسی تاکید کرد و افزود:  باید راهکار سریع سیاسی که خواست های ملت سوریه را برآورده سازد و حافظ وحدت سوریه باشد، اتخاذ شود.

کد خبر 4433424

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه عبدالفتاح السیسی اربعین ۹۷ عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا جمال خاشقجی ترکیه روسیه سوریه رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ایران فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند