Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مهدي باقريان با اعلام جرييات کنفرانس روابط عمومي، گفت: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران، صبح روز دوشنبه 30 مهر1397 در مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود.
به گزارش آريا به نقل از  ستاد خبري کنفرانس، دبير کل کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران، اهميت اين کنفرانس را حضور اساتيد برجسته از دانشگاههاي سراسر کشور، مديران، کارشناسان و دانشجويان روابط عمومي عنوان کرد و گفت: اين کنفرانس به شرکت کنندگان اين فرصت را مي دهد تا از يک رويداد الهام بخش و تعاملي به منظور آشنايي با مباحث جديد، بروز و کاربردي روابط عمومي و همچنين افزايش مهارت هاي خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقريان افزود: توجه به سناريونگاري به عنوان يک راه حل مدرن در کنار ساير راهبردهاي برنامه ريزي از جايگاه ويژه اي برخوردار است و ضرورت دارد روابط عمومي ها فعالانه وارد اين عرصه شوند.
وي در ادامه با اشاره به ديگر برنامه هاي کنفرانس گفت: همان طور که مي دانيد سخنرانان کنفرانس با توجه به موضوع انتخابي در هر سال، تلفيقي از صاحب نظران ارتباطات، روابط عمومي و محور طرح شده همان سال است. بر همين اساس بخشي از سخنرانان، صاحب نظران مبرز عرصه ارتباطات و روابط عمومي هستند و بخشي ديگر به فراخور موضوع از اساتيد ارزشمند آن عرصه انتخاب مي شوند که همه اين افراد در حوزه خودشان سرآمد هستند.
دبير کل کنفرانس روابط عمومي گفت: اميدواريم امسال با موضوع سناريونگاري و اهميت آن در روابط عمومي بيشتر آشنا شويم و تلنگري باشد در ذهن ما؛ اما ادامه راه و مسير با ماست. وظيفه کنفرانس طرح مسايل جديد، کاربردي، بروز و موثر در عرصه روابط عمومي است و تصور بنده اين است که اين هدف انشاء الله تعالي محقق خواهد شد.
باقريان تصريح کرد: در مراسم افتتاحيه پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي عمومي ايران چهار کتاب علمي ارزشمند رونمايي خواهد شد که کتاب اول با موضوع «رويکردهاي نوين کاربردي خلاقيت در روابط‌عمومي" (مجموعه مقالات چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران) داراي 12 مقاله ارزشمند حاوي مجموعه آثار و مقالات کنفرانس قبلي يعني چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران است و کتاب دوم با عنوان «سناريونگاري در روابط عمومي»، کتاب سوم با عنوان "ارتباطات و روابط عمومي" و کتاب چهارم "دستورالعمل قطعي سال 2018 براي اهداف و نتايج کليدي (OKRs)" است که مي تواند به عنوان يک پلتفرم موفقيت براي روابط عمومي هاي با کارايي بالا مورد استفاده قرار گيرد.
وي در ادامه با اشاره به فعاليت هاي دبيرخانه کنفرانس در حوزه نشر، گفت: در 15 سال اخير، دبيرخانه کنفرانس با همکاري انتشارات کارگزار روابط عمومي بيش از 25 عنوان کتاب در حوزه روابط عمومي منتشر کرده و مقالات برگزيده کنفرانس در پانزده دوره گذشته منتشر شده است.
باقريان اظهار داشت: برنامه ديگري از سوي دست‌اندرکاران پانزدهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران تدارک ديده شده که انتشار ويژه‌نامه رنگي در 72 صفحه شامل مطالب و مقالات است که مي‌تواند براي شرکت‌کنندگان بسيار مفيد باشد.
دبير کل کنفرانس روابط عمومي در خصوص جايزه دکتر نطقي گفت: جايزه دکتر نطقي بنيانگذار روابط عمومي ايران، نام جايزه اي است که به منظور اداي احترام به دکتر نطقي و پاسداشت ارزش هايي که او از آن ها حمايت مي کرد، توسط موسسه کارگزار روابط عمومي در سال 1383 طراحي شده است.
وي گفت: طي 15 سال اخير اين جايزه به شش شخصيت علمي داخلي و خارجي از جمله شادروان پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوين ايران، دکتر جيمز گرونيگ استاد ممتاز روابط عمومي در دپارتمان ارتباطات دانشگاه مريلند کالج پارک آمريکا و مبدع نظريه «تعالي»، دکتر علي اکبر جلالي پدر علم فناوري اطلاعات ايران و مبدع نظريه موج چهارم و عصر مجازي در دنيا، دکتر علي اکبر فرهنگي پدر مديريت رسانه ايران، دکتر سعيدرضا عاملي استاد ارتباطات دانشگاه تهران و مبدع نظريه دوفضايي روابط عمومي و دکتر يونس شکرخواه بنيانگذار روزنامه نگاري آنلاين ايران اعطاء شده است.
باقريان اظهار داشت: کميته برنامه ريزي و اجرايي اعطاي جايزه دکتر نطقي پدر روابط عمومي ايران تصميم گرفته است که در سال جاري هفتمين جايزه بين المللي نطقي را به شخصيت علمي ارتباطات و روابط عمومي دکتر حسن بشير، به پاس تقدير از بيش 30 سال فعاليت و تلاش مداوم ايشان در اين حوزه، که 10 سال آن به عنوان دبير کميته علمي کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران صرف شده است، اعطا کند.  همچنين در اين مراسم، تمبر جايزه دکتر نطقي رونمايي مي شود.
دبيرکل کنفرانس در خصوص سخنرانان کنفرانس گفت: پروفسور علي اکبر فرهنگي پدر مديريت رسانه ايران، پروفسور سعيدرضا عاملي استاد ارتباطات دانشگاه تهران، پروفسور مهدي نادري منش پژوهشگر دانشگاه UCLA/ Washington State/Idaho، پروفسور سعيد خزايي عضو هيئت علمي و دانشيار دانشکده مديريت دانشگاه تهران، دکتر کيومرث اشتريان دکتراي سياستگذاري عمومي (سياستگذاري تکنولوژيک) از دانشگاه لاوال کانادا 1377 و دکتر سعيد شهباز مرادي دکتراي مديريت منابع انساني از جمله سخنراناني هستند که در اين کنفرانس سخنراني خواهند داشت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در آئين اعطاي هفتمين دوره جايزه بين المللي «دکتر نطقي» پدر روابط عمومي ايران به «دکتر حسن بشير» استاد دانشگاه امام صادق(ع) که با حضور برخي شخصيت هاي علمي و فرهنگي از جمله دکتر سلطاني فر معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار خواهد شد، دکتر باقر ساروخاني، دکتر علي‌اکبر جلالي و دکتر سعيدرضا عاملي، دقايقي در خصوص شخصيت علمي نامبرده سخنراني خواهند کرد.

باقريان در پايان افزود: در پايان آيين افتتاحيه، دبيرخانه کنفرانس از ده روابط عمومي فعال از جمله خانم زهرا سعيدي رييس فراکسيون رسانه و روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي نيز تجليل بعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روابط عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان غذا و دارو: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند  توزیع اولین محموله داروی وارفارین بیماران قلبی

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود