Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی در این زمینه گفت : بر اساس هماهنگی های انجام شده در ستاداربعین استان کار خدمت رسانی به زائران در قالب تعداد 70 موکب با چهار هزار و 500 خادم افتخاری از خراسان رضوی انجام خواهد شد.

مهدی فروزان افزود : بیش از 2 هزار روحانی کار تبلیغ و راهنمایی زائران را در طول مسیرها ، اتوبوسها ، اماکن و مراکز مذهبی واقامتی و موکب ها را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد : نخستین کاروان از این زائران به تعداد 2 هزار و 500 نفر از استان در هفته جاری اعزام می شوند که از این تعداد بیش از یک هزار نفر آنان را پاکبانان و نیروهای خدماتی و راننده ها و کمک راننده های شهرداری مشهد تشکیل می دهد.

 وی افزود : بقیه نیز خدام آستان قدس رضوی و جمعی از روحانیون هستند که به منظور خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) عازم ایستگاه های صلواتی استان می شوند.

 در این مراسم حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی هم سخنرانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم مطهر خدمت رسانی خراسان رضوی عراق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره

مدیر حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اختصاص ۳ کاروان برای اعزام زائران به حج عمره از استان کرمان، گفت: اعزام زائران، ۸ اردیبهشت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کرمان افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا