Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@05:14:32 GMT

سامانه ثبت حقوق و مزایا راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۱۱۵

در جلسه هیئت دولت، گزارش «راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا» از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت وزیران و پس از ارائه گزارش وزیر ورزش و جوانان از عملکرد موفق ورزشکاران پارالمپیکی ایران در رقابت های پارالمپیک آسیا، از کار خوب و ارزشمند مربیان، ورزشکاران و دست اندرکاران تیم پارالمپیک کشور قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آقای روحانی  تصریح کرد: جنبه مهم دیگر این موفقیت، انتقال این پیام است که محدودیت جسمی مانع از کسب افتخار در صحنه های بین المللی نشده و این پیام مثبتی برای همه جامعه است.    سامانه ثبت حقوق و مزایا راه اندازی می‌شود در ادامه این جلسه، گزارش «راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا» از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه شد.  راه‌اندازی سامانه مذکور یک تکلیف قانونی است که باید امکان تجمیع کلیه پرداخت ها به مقامات رؤسا، مدیران کلیه دستگاه های اجرایی شامل قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، دانشگاه ها، شرکت های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک ها و مؤسسات اعتباری دولتی، شرکت های بیمه دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، بنیادها، نهادهای انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، بنیاد و مؤسساتی که زیر نظر ولی فقیه اداره می شوند، به نحوی که میزان ناخالص پرداختی به هریک از افراد مشخص و امکان دسترسی برای نهادهای نظارتی و عموم مردم فراهم شود.  هیئت وزیران کلیه دستگاه های مشمول را موظف نمود که اطلاعات مربوط به پرداخت افراد مشمول را در این سامانه بارگذاری نموده و سازمان اداری و استخدامی کشور نیز پس از تکمیل اطلاعات، به هیات وزیران گزارش کند.     موافقت دولت با اختصاص اعتبار به ناجا هیئت وزیران در ادامه، با اختصاص مبلغ 480 میلیارد ریال اعتبار به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین تجهیزات این نیرو موافقت کرد.     اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هیئت دولت سامانه ثبت حقوق مزایا دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادمانی ملت‌های آزاده شد
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند