Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:13:55 GMT

#وطن_امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۱۲۸

#وطن_امروز

 یگانه خدامی؛ یک اتفاق عجیب در چاپ روزنامه وطن امروز نام این روزنامه را در توئیتر آنقدر مطرح کرد که بارها توئیت‌هایی با هشتگ وطن امروز زده شد. امروز به جای اینکه نسخه جدید این روزنامه منتشر شود شماره 2 ماه پیش آن یعنی 25 مرداد چاپ شد و روی دکه‌ها رفت و خیلی‌ها این اتفاق را گاف بزرگ نامیدند. البته روی سایت وطن امروز نسخه امروز قرار گرفته اما این باعث نشد حواس‌ها از این بی‌توجهی پرت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن امروز ساعتی بعد از پخش شدن خبر این اشتباه در فضای مجازی و موج واکنش‌ها توضیحی منتشر کرد و نوشت:«در پی اشتباه چاپخانه طرف قرارداد و چاپ فایل‌های تاریخ گذشته روزنامه (۲۵ مرداد به‌جای ۲۵ مهر) و توزیع آن، صبح امروز چاپ مجدد روزنامه در دستور کار قرار گرفت و نسخه ۲۵ مهر وطن امروز چاپ و توزیع گردید.»
بسیاری از کاربرها در توئیتر نوشتند یعنی کسی حواسش نبوده که قبل از فرستادن به چاپ فایل را بررسی کند؟ بعضی توئیتری‌ها هم به شوخی نوشتند:«حتی دست‌اندرکاران روزنامه وطن امروز هم روزنامه خود را نمی‌خوانند؟!»
بعد از اینکه دیشب تعدادی از زنان به‌صورت گزینش شده به ورزشگاه آزادی رفتند تا بازی تدارکاتی تیم ملی ایران و بولیوی را ببینند هشتگ حضور زنان در ورزشگاه به هشتگ پرطرفدار تبدیل شد اما این موج فقط به دیشب محدود نشد چون امروز صبح خبری از قول غلامحسین زمان‌آبادی مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون درباره موافقت با حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی پرسپولیس و السد قطر دست به دست در توئیتر چرخید و باز هم این هشتگ را زنده نگه داشت. البته کمی بعد مشاور رئیس فدراسیون فوتبال این مسأله را تکذیب کرد و گفت:«مشکلاتی در ورزشگاه آزادی برای حضور بانوان وجود دارد که به همین دلیل از بازی ایران - بولیوی به‌عنوان یک آزمون استفاده شد.» با این تکذیب زنان توئیتری نوشتند که این امید ناامید شد!
البته تکذیبیه باعث نشد تا زنان مشتاق تماشای فوتبال و مسابقات ورزشی دیگر در ورزشگاه و سایر موافقان رفع این محدودیت دست از نوشتن بردارند. بعضی از آنها دوست دارند زنان حتی شده به‌صورت محدود و گزینشی به ورزشگاه بروند و آن را محقق شدن بخشی از وعده رئیس جمهوری در این باره می‌دانند اما بعضی از توئیتری‌ها هم می‌نویسند که این حضور گزینشی کافی نیست و حتی نوعی تبعیض است.
تحریم بنیاد تعاون بسیج توسط امریکا هشتگ من بسیجی‌ام و تحریم بسیج را در توئیتر ایجاد کرد تا بسیجی‌های توئیتر با آن به این تحریم اعتراض کنند. دفتر دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری امریکا در بیانیه‌ای مدعی شده بسیج از فعالیت‌های خصمانه‌ای چون تأمین و آموزش(نظامی) کودکان حمایت می‌کند و بنیاد تعاون بسیج به‌دلیل هدایت شبکه مالی بسیج تحریم شده است. «نمی‌دانند بسیج یک تفکر و آرمان است که در دل هزاران انسان آزاده ریشه دوانده!»، «تحریم بسیج یعنی اینکه دشمن از پایگاه اجتماعی بسیج بشدت بیم دارد.» و «بسیج اعتبارش رو از مردمی بودن می‌گیره یعنی از مردم برای مردم برای تحریم بسیج باید ملت ایران رو تحریم کنید.» از توئیت‌هایی است که درباره این موضوع در توئیتر فارسی می‌بینیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد