Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: تا پایان امسال ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در قالب ۴ کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ سیدعلی حسینی ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دانش آموزان دختر پایه دهم و یازدهم به تعداد 160 نفر به مناطق غرب کشور اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانش‌آموزان به مدت 4 روز از  نقاط مختلف مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده و در جریان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور قرار خواهند گرفت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: تا پایان سال 3 اعزام دیگر در قالب راهیان نور دانش‌آموزی خواهیم داشت که 2 اعلام مربوط به دانش‌آموزان پسر و یک اعزام مربوط به دانش‌آموزان دختر است.

وی یادآور شد: در مجموع اعزام‌های راهیان نور تا پایان سال 400 نفر از دانش‌آموزان پسر از مناطق جنوب کشور و 400 نفر دانش‌آموز دختر از مناطق غرب و جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با مناطق جنگی و جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان و شهدا از جمله اهداف اعزام راهیان نور است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ برنامه «راهیان پیشرفت»، توسط خانه نوآوری و فناوری ایران با هدف ترویج دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آگاهی جامعه استعدادهای برتر و نخبگان، برگزار می‎شود.

این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیئت امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

گام اول این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان 1402 و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مانند مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با  توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز