Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: مرحله دوم جذب تسهیلات روستایی و عشایری به مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان تا پایان مهرماه به حساب بانک‌ها واریز خواهد شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس،سعید مازندرانی ظهر امروز در نشست واحدهای تولیدی با نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس، مدیران کل و مدیران شهرستانی در شهرک صنعتی اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 170 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری با ایجاد اشتغال 2 هزار و 500 نفر جذب شده که با 115 درصد جذب منابع، جزء استان‌های برتر کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیمه نخست امسال، در حوزه مشاغل خانگی تاکنون 19 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به 2 هزار نفر پرداخت شده که بیشتر آنها زنان سرپرست خانوار بودند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: در نیمه دوم سال در حوزه مشاغل خانگی 28 میلیارد تومان با اشتغال 2 هزار و 500 نفر منابع مالی در راستای تسهیلات بانکی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: برای واحدهای صنعتی در طرح اشتغال فراگیر، در سطح استان 50 میلیارد تومان جذب شده و ما منتظر مرحله دوم اعتبارات این حوزه هستیم.

مازندرانی گفت: شهرک‌های صنعتی کمتر از 50 هکتار و حوالی روستا مانند شهرک صنعتی بندرگز و آقچه‌لی می‌توانند تسهیلات تا یک میلیارد تومان با سود 10 درصد به عنوان سرمایه در گردش دریافت کنند.

وی افزود: مشکل کنونی این است که واحدهایی در قالب تسهیلات رونق تولید تسهیلات با سود 18 درصد گرفتند که باید از طریق وزارت صنعت معدن و تجارت و مجلس شورای اسلامی 5 درصد یارانه آنها پرداخت شود.

محمد بردی توکلی سرپرست شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهار داشت: در حال حاضر شهرک صنعتی گنبدکاووس به وسعت 100 هکتار فعال است و با توجه به اینکه اراضی قابل واگذاری وجود ندارد تا پایان امسال 100 هکتار دیگر به عنوان توسعه به این شهرک افزوده خواهد شد.

وی افزود: استعلامات لازم انجام شده و در صورت تخصیص اعتبار این اراضی خریداری خواهد شد. مشکل بیشتر واحدهای تولیدی در حوزه بیمه کردن کارگران و تسهیلات بانکی با سود بالا است که امید داریم در این نشست به نتایج خوبی برسیم.

توکلی گفت: در حال حاضر 81 بهره‌بردار در شهرک صنعتی وجود دارد که 23 بهره‌بردار غیرفعال و 58 فعال است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده بیش از ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز چهار و پنج شهرک صنعتی کاسپین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز پنج شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران را در بخش تولید فراهم خواهد کرد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خوشبختانه ایجاد شده است.

صفاری اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک‌های صنعتی قزوین مستقر هستند و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • پیگیری اختصاص عوارض ساخت و ساز در شهرک‌های مسکونی به آموزش و پرورش در گلستان