Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:10:48 GMT

۸۱ واحد مسکن مددجویی در شهرستان رودسر ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۲۴۷

۸۱ واحد مسکن مددجویی در شهرستان رودسر ساخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بهمنیار ظهر چهارشنبه نشست خبری با اصحاب رسانه رودسر که در اداره کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودسر در سال جاری ۸۱ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش خود احداث می کند.

بهمنیار با بیان اینکه برای ساخت این تعداد واحد مسکونی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۵ واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه شهرستان رودسر و مابقی نیز توسط این اداره ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال جاری ۵۴۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات مسکن روستایی و شهری در نظر گرفته شده که سهمیه شهرستان برای سال جاری ۱۲۰ واحد مسکونی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رودسر با اشاره به جذب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه اشتغال روستایی برای مددجویان تحت پوشش این شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری، تصریح کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۴۳ طرح اشتغالزایی در حوزه‌های کشاورزی، گل و گیاه، دامداری است.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش ۱۷۹ درصدی کمک‌های جشن عاطفه ها بوده ایم، ادامه داد: ۱۷۸ میلیون تومان از کمک‌های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها برای دانش آموزان تحت پوشش این اداره هزینه شده است.

چهار هزار و ۳۹۱ خانوار در شهرستان رودسر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان هستند.

کد خبر 4433366

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر مسکن مددجویی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد مرز مهران بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده است.

قباد مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است که در برنامه داریم ۵۰۰ واحد دیگر را به آنها اضافه کنیم.

وی گفت: کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: از این تعداد ۶ هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی هم در شهر‌ها برای مددجویان در حال ساخت است که این سازمان کار نظارت بر آنها را بر عهده دارد.

راستا افزود: تعدادی واحد مسکونی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان با همکاری کمیته امداد ساخته می‌شود.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی نیز توسط بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین