Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:35:54 GMT

بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزش

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۲۶۳

بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزش

رکنا: بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزش در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد

از ساری، معاون توسعه ورزش Sport همگانی اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت : بیش از 600 برنامه فرهنگی, ورزشی و عمرانی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان اجرا خواهد شد.

عادل عالیشان در ادامه افزود : دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار،غبارروبی از گلزار شهدا، تجلیل از مقام شامخ شهدای ورزشکار، ایثارگران و جانبازان بخشی از برنامه های فرهنگی نخستین روز هفته تربیت بدنی است که بعنوان روز "ورزش، اخلاق و فرهنگ عاشورایی با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت " نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول درباره دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی ،اظهار داشت: اجرای ورزشهای همگانی مانند پیاده روی خانوادگی،دوچرخه سواری همگانی،مسابقات کشتی سنتی, کوه روی های عمومی و جشنواره های بازی بومی محلی با مشارکت گسترده علاقه مندان به ورزش در شهرها و روستاها ازجمله برنامه های مهم می باشد

معاوت توسعه ورزش های همگانی ورزش و جوانان در پایان گفت: در هفته تربیت بدنی با روز "ورزش, جوان و پویایی" را خواهیم داشت که در تمامی مدارس استان ضمن نواخته شدن زنگ ورزش ،مسابقات ورزشی برای دانش آموزان, دانشجویان و طلاب حوزه علمیه در سراسر مازندران برگزار خواهد شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز اعتراض شدید دادستان کل کشور به حضور زنان در استادیوم آزادی / گلایه داریم عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی مادربزرگ نوه 20 ماهه اش را در فر گاز سوخاری کرد ! +عکس این مرد 40 سال است که فقط پیتزا و ساندویچ می خورد !+عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! راز خالکوبی سیاه روی بدن دختران 15 ساله چه بود؟ / پلیس کشف کرد + عکس فیلم بشین پاشو دادن به چند جوان در جاده چالوس جنجالی شد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ورزش Sport جشنواره فرهنگ ایثار و شهادت ورزش و جوانان جشنواره ورزش خانوادگی عکس مرد قتل جنایت روزنامه عربستان اینستاگرام زن ایران زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان