Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:15:53 GMT

دیوانسالاری اداری وضعیت تولید را مختل می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۲۹۹

دیوانسالاری اداری وضعیت تولید را مختل می کند

شهرکرد- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوانسالاری (بوروکراسی) و کاغذ بازی اداری باعث ایجاد اختلال در وضعیت تولید چهارمحال و بختیاری می شود و باید از بروز این پدیده جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، خدیجه ربیعی فرادنبه روز چهارشنبه در دیدار از 3 کارخانه شهرک صنعتی سفیددشت تاکید کرد: حذف کاغذ بازی اداری، پرهیز از نگاه های سلیقه ای و دوری از دیدهای سیاسی وضعیت تولید در بخش های مختلف را رونق می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات و خدمات رسانی بهتر امور بانکی از مهمترین نیازهای رونق وضعیت تولید در کشور است.
ربیعی فرادنبه تصریح کرد: بسیاری تولیدکنندگان برای تامین ارز دولتی مشکل دارند و برای کنترل وضعیت و ثبات ارز در بازار ، نیازمند برنامه ریزی مدون تری است .
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حفظ وضعیت موجود اشتغال و توسعه سرمایه گذاری جدید با هدف بالا رفتن میزان تولید جزو وظایف مسئولان است.
ربیعی فرادنبه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقای کمی و کیفی جامعه آمادگی کمک به دولت را دارد.
وی یادآور شد: بارگذاری صنایع آب بر در شهرستان بروجن در سالهای گذشته ، مشکلاتی را برای تولید در این شهرستان ایجاد کرد که باید از طریق اجرای طرح های انتقال آب، صرفه جویی در مصرف و بهره مندی از سیستم بازچرخانی آب ، این مشکل را مدیریت کرد.
فرماندار شهرستان بروجن نیز گفت: صنایع شهرستان بروجن تمامی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را دارد و می تواند صنایع پایین دستی را در این شهرستان راه اندازی کند.
مسعود ملکی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی های دهه اخیر در چهارمحال و بختیاری تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرستان بروجن با مشکل جدی مواجه شده است.
فرماندار شهرستان بروجن همچنین گفت: خیران سلامت این شهرستان برای اجرای 3 طرح بهداشتی و درمانی با 11 میلیارد ریال اعتبار مشارکت داشته اند.
ملکی تاکید کرد: برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت و کلینیک تخصصی دندانپزشکی زنده یاد 'مژگان هادیپور' 12 میلیارد ریال هزینه شد.
وی افزود: از این مبلغ 4 میلیارد ریال مشارکت خیری و بقیه از محل اعتبارات استانی و شهرستانی بوده است.
به گزارش ایرنا، افزون بر 40 درصد صنایع تولیدی چهارمحال و بختیاری در شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان بروجن مستقر است.
شهرستان بروجن که در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097/7362

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مجلس صنايع توليدي چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال و در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

مهندس کریمی افزود: ۹۵ درصد درخواست های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه اندازی کارگاه ها، گلخانه ها و... به شرکت آب و فاضلاب از سراسر استان در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

وی در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص گفت کلیه درخواستها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می گردد.

وی افزود: در کمیسیون انشعابات خاص (غیرخانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست های متقاضیان موافقت شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: ۴۰مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مهندس کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارایه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان چهارمحال و بختیاری فراهم نماید.

مهندس تقی صالحی زاده مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع آب و دبیر کمیسیون انشعابات خاص نیز در این خصوص گفت:تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903312

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است