Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما؛ مرد نانوای 60 ساله دزفولی که در روزگار سخت اقتصادی هوای همشهریانش را دارد، سه روز در هفته برای افراد کم درآمد نان رایگان می‌پزد.

از این افراد کم نیستند که در گوشه و کنار کشور برای کمک به نیازمندان کمر همت بسته اند و از روی نوعدوستی با حفظ کرامت انسانی افراد در حد توان خود به نیازمندان کمک می کنند و چه خوب است که این فرهنگ در بین مردم کشورمان گسترش و نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیکوکاری انسانیت مهربانی کمک به نیازمندان نوعدوستی کرامت انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۲ طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده است که برای ۴ هزار و ۲۳۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۴ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۹۲ طرح در روستا و تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: تعداد یک هزار و ۴۹۶ طرح توسط زنان و تعداد ۲ هزار و ۵۱۶ طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

کد خبر 6081721

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته