Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر مربی تیم ملی دارت جوانان در گفت وگو با خبرگزاری صدا وسیما ، با اشاره به برگزاری اردوی مرحله سوم انتخابی تیم ملی جوانان دارت کشور در کلارآباد ، هدف از برگزاری این اردو را آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی 2019 رومانی ، مهر ماه سال آینده اعلام کرد.
حمید رضا مومنی با بیان اینکه ورزشکاران در دو اردوی 6 مرحله‌ای جداگانه در اسفند 97 و مهر 98 شرکت خواهند کرد افزود: 10 ورزشکار برتر کشور در این اردوها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود رحمانی مربی تیم ملی جوانان دارت کشور هم گفت: در این دوره از اردوها 4 دختر و 6 پسر از استانهای گیلان، اصفهان، سمنان، تهران، فارس و خراسان رضوی حضور دارند.
یادآور می شود؛ تمرینات ورزشکاران تیم ملی دارت جوانان که از دیروز آغاز شده تا جمعه در سالن ورزشی دانشکده منابع طبیعی کلارآباد ادامه دارد ودر روز پایانی نیز، مسابقه دوستانه استانی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردو تیم ملی جوانان جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست