Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ردپای "عوامل نفوذی" در ربوده شدن مرزبانان میرجاوه گفت: عاملان ربوده شدن مرزبانان با پاسخ دندان شکن مواجه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،‌ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران درخصوص ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در میرجاوه گفت: ایجاد ناامنی یکی از هدف های دشمنان ملت ایران در راس آن آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود است که هربار برای این امر سرمایه گذاری بسیاری انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان هربار تلاش می کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند، افزود: هر روز در تلاشند که توطئه ای علیه ایران در گوشه و کنار کشور انجام دهند که توطئه هایشان با بیداری سربازان ولایت خنثی سازی می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین تصریح کرد: هر بار با درگیری خواستند برجک یا پاسگاهی را بگیرند اما ناکام ماندند و اما این بار با ورود یک نیروی نفوذی و باترفند بی هوش کردن افراد توانستند عمل خود را انجام دهند.

جعفری با اشاره به اینکه  مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده هوشیار باشد نخواهند توانست به هدف خود برسند افزود: کاری که انجام دادند، هنر نیست و با پاسخ سخت و دندان شکنی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ارسال کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش های انقلابی و پشتیبانی از امت های مظلوم و نهضت های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه ای و فرامنطقه ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مسئلت می نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897814

دیگر خبرها

  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • تنها بانویی که فرمانده‌ی سپاه پاسداران شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است