Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@05:00:44 GMT

تبریک اعضای تیم ملی به مهدوی‌کیا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۵۷۳

تبریک اعضای تیم ملی به مهدوی‌کیا

پس از انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌های آسیا، اعضای تیم ملی این انتخاب را به او تبریک گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی فوتبال انتخاب مهدی مهدوی‌کیا را به عنوان بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌های آسیا تبریک گفتند.

متن این پیام به این شرح است:


جناب آقای مهدوی‌کیا انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان بهترین مدافع ادوار مسابقات جام ملت‌های آسیا که با رأی قاطع مردم و طرفداران فوتبال اتفاق افتاده نشان از تلاش‌ها، زحمات و بازی‌های درخشان شما در این مسابقات و تیم ملی کشورمان در ادوار گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ملی فوتبال ج.ا.ا ضمن تبریک به مناسب این انتخاب به جا و شایسته به جنابعالی، آرزوی سلامت، سربلندی و موفقیت جنابعالی را از خدواند منان خواستار است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال فوتبال مهدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رییسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6080322 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • امیرعبداللهیان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت