Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، زلاتکو کرانچار که سابقه فعالیت در فوتبال آلمان را نیز داشته در ملاقات با سرمربی استقلال به زبان آلمانی با شفر سخن گفت و در پایان این دیدار حضور در تمرین آبی پوشان و دیدار با سرمربی این تیم را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

کرانچار در این خصوص گفت: دیدار با مربیان باشگاهها یکی از بخش های مهم برنامه ای کاری ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا پیشتر در تمرین پرسپولیس حاضر شدم ، امروز به تمرین استقلال رفتم و در ادامه طبق جدول زمان بندی در تمرین باشگاههای سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن ، پدیده ، سایپا و پیکان همچنین استان خوزستان حاضر می شوم تا با مربیان تمامی این باشگاهها دیدار داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: در دیدار با شفر به او گفتم که بازیکنان جوان با استعداد و توانمندی در اختیار دارد. ما چهار بازیکن از استقلال را در این اردوی امید همراه با خودمان داشتیم که بسیار خوب تمرین کردند و به عقیده من اگر سرمربی استقلال بخواهد می توانند به این تیم کمک کنند. در هر صورت باید بگویم جلسه بسیار خوبی با سرمربی استقلال داشتیم و در راه آماده سازی تیم امید می خواهیم همکاری و تعامل بسیار خوبی بین ما و باشگاهها برقرار باشد.

کد خبر 4433479

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران زلاتکو کرانچار وینفرد شفر اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کارلوس کی روش وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای