Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:00:49 GMT

کرانچار میهمان ویژه تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۷۵۰

کرانچار میهمان ویژه تمرین استقلال

تهران- ایرنا- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، میهمان ویژه ای به نام «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم امید داشت که برای زیر نظر گرفتن عملکرد ملی پوشان امید آبی پوشان راهی ورزشگاه صنایع دفاع شده بود.

به گزارش ایرنا، مهم ترین اتفاق تمرین استقلال، حضور زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران بود که مدتی است با کارلوس کی روش به اختلاف خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای زیر نظر گرفتن شرایط ملی پوشان تیم امید راهی تمرین استقلال شد و دقایقی با «وینفرد شفر » سرمربی آلمانی استقلال هم به صحبت پرداخت.
حضور سرمربی تیم ملی امید با استقبال «وینفرد شفر» و دیگر بازیکنان استقلال همراه شد و آنها به گرمی با «کرانچار» برخورد کردند.
رضا آذری، اللهیار صیادمنش، سجاد آقایی، مهدی قائدی، حسین حیدری و امیرحسین کارگر ملی پوشان امید استقلال هستند که قرار است به زودی همراه این تیم راهی عمان شوند.
سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین دقایقی برای شاگردانش حرف زد. او که در بازی با سایپا به دلیل محرومیت نمی تواند بر روی نیمکت بنشیند، برنامه های تاکتیکی تمرین را برای بازیکنانش شرح داد.
بازیکنان استقلال با دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی و کار با توپ بدن هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند.
مهم ترین بخش تمرین استقلال به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت، سانتر از جناحین، شوتزنی، دادن پاس های کوتاه و بلند و ضربات ایستگاهی آیتم های تمرین استقلال را تشکیل دادند که «وینفرد شفر» نظارت دقیقی بر عملکرد بازیکناش داشت و بارها با قطع کردن جریان تمرینی نکات لازم را برای آنها توضیح می داد.
وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدحسین حسینی، پژومان منتظری، علی کریمی و آرمین سهرابیان بازیکنان ملی پوش استقلال هستند که امروز خود را به کادرفنی تیمشان معرفی کرده و همپای سایر بازیکنان تمرین کردند.
«پژمان منتظری» و «روزبه چشمی » دو بازیکن استقلال پیش از شروع تمرین با شفر به صحبت پرداختند. این دو بازیکن از ارکان ثابت خط دفاعی استقلال محسوب می شوند.
دروازه بان های استقلال زیر نظر اشکان نامداری تمرینات ویژه و سنگینی را پشت سر گذاشتند اگرچه «سیدحسین حسینی» با آمادگی بالای خود بارها مورد تشویق مربی تیمش قرار گرفت اما به نظر می رسد در بازی با سایپا بازهم سرمربی آلمانی آبی پوشان به «سید مهدی رحمتی» میدان دهد.
ورزشی **م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كرانچار استقلال تهران تمرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره های سالهای دور و نزدیک آبی ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت