Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدمحمدتقی علوی در نشست رسانه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه این اداره سال‌های گذشته تاکنون از فصل پنج هیچ‌گونه اعتباری دریافت نکرده و ما از این موضوع نگران و گله‌مندیم.

وی با بیان اینکه رایزنی‌هایی فراوانی با سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد برای تخصیص اعتبار از فصل پنج انجام داده‌ایم اما تاالان هیچ اعتباری به اداره کل ورزش و جوانان تخصیص نیافته، اظهارداشت: سال گذشته تنها پنج میلیون تومان به ما تخصیص داده شد و این درحالی است که در سایر استان‌های کشور این مبلغ به یک‌میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دلیل تخصیص نیافتن این اعتبار این است که در سال‌های گذشته هم به اداره کل ورزش و جوانان تخصیص نیافته و نمی‌شود از اعتبارات سایر دستگاه‌های اجرایی هم کسر کرد.

علوی با اظهار امیدواری از اینکه سازمان برنامه و بودجه استان در سال‌جاری اعتبار ویژه‌ای از فصل پنج به اداره کل ورزش و جوانان استان تخصیص داده شود، گفت: تاالان هیچ اعتباری در این زمینه به ما تخصیص داده نشده و ما منتظر این تخصیص هستیم.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان از سازمان برنامه و بودجه انتظار دارد این اعتبارات را به ما تخصیص دهند تا بتوانیم به هیات‌های ورزشی کمک ریالی بیشتری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یقین دارم آقای احمدی استاندار و نوروزی رییس سازمان برنامه و بودجه از اینکه این مطالب را می‌گویم نگران نخواهند شد چون روحیه ورزشی دارند.

علوی افزود: اعتبار فصل پنج به اداراتی چون فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی و میراث فرهنگی تخصیص داده می‌شود اما به اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ اعتباری تخصیص داده نمی‌شود.

وی همراهی رسانه‌ها با اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را در پیگیری و تخصیص اعتبارات فصل پنج برای این اداره کل را ضروری خواند و اظهارداشت: باید کنار هم سهم ورزش را از این فصل از سازمان برنامه و بودجه بگیریم. سهم‌خواهی خود از محل فصل پنج از سازمان برنامه و بودجه را اعلام می‌کنم.

علوی در ادامه از خالی بودن نیمی از پست‌های سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان این استان هم خبرداد.

وی گفت: ۱۵۶ پست سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد که نیمی از آنان خالی است و در سه سال گذشته تنها چهار نفر به استخدام این اداره کل درآمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکیدکرد که قصد ندارد به برخی از انتقادات منتشر شده در برخی سایت های محلی پاسخ دهد.

علوی گفت: پاسخ دادن به برخی انتقادات رسانه‌های محلی درباره ورزش استان را به‌دلیل شأن و جایگاه ورزشکاران کاری درست و ارزشمند نمی‌دانم و معتقدم پاسخ دادن به این انتقادات وقت ورزشکاران و دست اندرکاران امر ورزش را می‌گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟

داوود منظور اظهار داشت: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق از ابتدای سال اجرا شده و با ابلاغ بخش دوم بودجه، به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، تاکید کرد: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق و سایر احکام در بودجه از ابتدای سال اجرا شده و براساس جداول پرداخت‌ها انجام می‌شود و با ابلاغ بخش دوم، این احکام به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه تحولی در بخش دوم بودجه افزود: رویکرد تحولی در بخش دوم بودجه مربوط به توزیع اعتبارات است تا شاهد رضایت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون