Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:18:46 GMT

مستند پای پرواز از شبکه های سیما پخش می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۳۹۲۳

مستند پای پرواز از شبکه های سیما پخش می شود

بیرجند - ایرنا - مستند زندگی شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با عنوان «پای پرواز» به زودی از شبکه های سراسری و شبکه استانی خاوران پخش می شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی این مستند با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، مدیرکل امور بانوان مجمع بین المللی تقریب مذاهب اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پای پرواز عنوان مستند 70 دقیقه ای از زندگی «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی است.
نویسنده، محقق و کارگردان این مستند امین کاشرفی است و مراحل تحقیق آن سه ماه و نیم طول کشید.
فیلمنامه پای پرواز براساس تصاویر آرشیوی از زندگی شهید بصیری پور و قصه هایی که در زندگینامه شهید بوده، نوشته و در این مستند تلاش شده است کودکی تا شهادت شهید بصیری پور به تصویر کشیده شود.
پای پرواز در 18 جلسه فیلمبرداری شده و کار تدوین و صداگذاری آن هم یک ماه و نیم طول کشیده است.
بنابراین گزارش علیرضا هاشمی مقدم مدیر تولید پای پرواز است و محمد مهربان این مستند را به تصویر کشیده است همچنین مهدی قنواتی و مهدی یکتا کار تدوین و صداگذاری را انجام داده اند.
مستند پای پرواز یکی از 130 مستند تولید شده در معاونت امور استانهای صدا و سیماست که توسط صدا و سیمای خراسان جنوبی تهیه شده است.
3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه مستند شهيد بصيري پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی