Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دو رشته کارشناسی ارشد در سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم هادی نیا امروز(چهارشنبه ۲۵ مهر ماه) در جمع دانشجویان افزود: همچنین در سال آینده یک رشته نیز در مقطع دستیاری راه اندازی می‌شود که در مجموع سه رشته تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ۶۹ دانشجوی دستیاری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این دانشگاه در چهار رشته بیماری‌های کودکان، جراحی عمومی،  زنان و زایمان و دستیار تخصصی بیماری‌های داخلی دانشجو می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: ۲۲ نفر در رشته بیماری‌های داخلی، ۱۷ نفر در رشته زنان و زایمان، ۱۵ نفر در رشته بیماری‌های کودکان و ۱۵ نفر نیز در رشته جراحی عمومی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

هادی نیا تصریح کرد: همچنین تلاش می‌کنیم که رشته‌های دکترای تخصصی آموزش بهداشت، آموزش پرستاری و کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته‌های زیست فناوری پزشکی، بهداشت پرتوها و آمار زیستی نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که با تلاش‌های انجام شده، از سال ۹۸ نیز سه رشته جدید دستیار بیهوشی، کارشناسی ارشد آموزش مامایی و علوم تغذیه نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: در این دانشگاه ۹ رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته وجود دارد و ۱۶۹نفر دانشجو در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود