Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صابریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغاز مراسم اربعین حسینی در استان مرزی ایلام 20 دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی مستقر شدند.
وی ادامه داد: 70 نیروی عملیاتی و ستادی مرکز اورژانس تهران نیز در مسیرهای تعیین شده مستقر و مشغول به خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: به منظور تقویت ارتباط بی سیم نیروهای اورژانس و اعزام خودروهای پشتیبانی خودرو دیسپچ سیار نیز در مراسم پیاده روی بکار گرفته شده است و استقرار و خدمات نیروهای اورژانس تهران تا پایان مراسم پیاده روی در مسیرهای مرزی ایلام ادامه خواهد داشت.
در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) حرکت کاروان عزاداران حسینی (ع) از کشورمان از شهرهای مرزی ایلام و خوزستان شروع شده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتوبوس پیاده روی خدمت رسانی خودرو آستانه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر چهارشنبه به ری سفر کرد و از روند اجرای خدمت رسانی ایستگاه‌های مرکزی خدمات سفر نوروزی بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته و همچنین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان قرار گرفت.

وزیر کشور در این بازدید از تلاش‌های نیروهای انتظامی و امدادی در مجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر ری تقدیر کرد.

وحیدی بیان داشت: اینکه دستگاه‌های انتظامی، خدمت رسان و امدادگر در کشور در همه حال در حال خدمت رسانی به آحاد مردم است، مایه خرسندی است.

وی افزود: طرح خدمات نوروزی هر ساله در ایام نوروز اجرایی می‌شود.

در این بازدید که باح ضور سردار حسینی رئیس پلیس راهور فراجا، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری و مسئولین دستگاه‌های خدمات رسان ری انجام شد، وزیر کشور از وضعیت خدمات رسانی و برنامه‌های در حال اجرای دستگاه‌ها در محل ایستگاه مرکزی ستاد هماهنگی خدمات سفر ری در محل عوارضی اتوبان تهران قم بازدید کرد.

کد خبر 6063900

دیگر خبرها

  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • کاهش ۶ درصدی ماموریتهای اورژانس کشور در ایلام نوروز
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری