Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آغاز تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمند سازی صندوق رفاه گفت: این سند در سال 94 با هدف حرکت به سمت یک سازمان هوشمند IT محور تدوین شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و IT  محور در حال تدوین است و به زودی در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: با تدوین این سند سامانه جدید این صندوق مبتنی بر فناوری ها و متناسب با ماموریت‌های صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه‌هاست.

یزدان مهر تصریح کرد: در تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه دانشجویان سعی داریم وضعیت کنونی اطلاعات صندوق را بررسی و شناسایی کنیم و در جریان قوت‌ها، ضعف، فرصت‌ها و چالش‌های آن قرار بگیریم تا از این طریق سامانه جامع خدمات رفاهی دانشجویان را طراحی، تجزیه و تحلیل و در نهایت بازتولید کنیم.

انتهای پیام/

آغاز تدوین سند راهبردی اطلاعات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی که مهارتی را کسب می‌کنند، پس از پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، تدوین و توسط ستادکل نیرو‌های مسلح ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارابودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی گفت: سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزارشده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش‌های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون وزیر علوم افزود: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی