Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده کل دریابانی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: وظایف مهم دریابانی حفاظت از نظام و حفظ مرز‌های آبی کشور است و امروزه یکی از مهمترین کار‌های ماموران دریابانی مبارزه با قاچاق است.

سرتیپ رضایی گفت: امروزه بیشترین قاچاق مواد مخدر از طریق دریا انجام می‌شود که در این مورد ماموران دریابانی به خوبی عمل کرده و کشفیات خوبی در این زمینه داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاچاق سوخت یکی از چالش‌های مهم پیش روی کشور است که با توجه به قیمت‌های داخلی و خارجی، قاچاقچیان زیادی را به خود جلب کرده است و ما شاهد هستیم که این قاچاقچیان از هر طریقی که بتوانند چه از روی دریا و چه زمین سوخت را از مملکت خارج می‌کنند.

سرتبپ رضایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، باید عزت نفس، مهربانی و امانت داری را در اولویت کاری خود قرار دهید، ما نیز باید این فرمایشات را سرلوحه کار خود قرار دهیم و طبق این فرمایشات عمل کنیم.

انتهای پیام/م

فرمانده دریابانی گناوه جای خود را سرهنگ اسدالهی داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی را دارد و با توجه به مشکوک شدن کسبه، از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو