Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@08:22:23 GMT

کشف ۱۹ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۱۸۹

کشف ۱۹ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

به گزارش جهان نيوز، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: همه آزادیخواهان جهان وامدار و مدیون شهیدان هستند، امنیت امروز کشور به برکت جان‌فشانی‌ها، ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان و جانبازان است.

وی افزود: به برکت قیام عاشورایی امام حسین(ع) مردم همواره در کنار خادمان نظام هستند، همه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و نهراسیدن‌ از دشمن نشأت گرفته از قیام اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم قدر امنیت را می‌دانند، امنیت تولید و حفظ می‌شود زیرا امنیت مهم‌ترین نیاز جامعه بوده و مقدم بر تمام نیازها است، نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مردمی است، یکی از اهداف اصلی انقلاب این بود که همه خدمتگذار مردم بوده و مردم حاکم همه چیز باشند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز در جهت خدمتگذاری بیشتر و حداکثری به مردم تلاش می‌کند و دلیلش این است که نیروی انتظامی از بدنه مردم و برای مردم و در کنار مردم و خدمتگزار به مردم است.

معصوم‌بیگی با اشاره به این‌که اصولاً خدمت به مردم ارزشمند است، ادامه داد: پاداش خدمت در نظام اسلامی به مردم مضاعف است، نیروهای انتظامی لباس خدمت و شهادت بر تن دارند که این لطف خداوند است.

وی در ادامه ابراز کرد: باید خدمتگذاری حداکثری و بی‌منت به مردم صورت گیرد، رویکرد نیروی انتظامی به امنیت رویکرد مردم‌پایه است، معتقد هستیم همه امور انقلاب اسلامی دست مردم است و  تولید امنیت توسط مردم انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: امروز در استان اصفهان امنیت خوبی برقرار است، هر چند دستگاه‌های امنیتی تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی می‌کنند اما بی‌تردید ریشه در خوب بودن مردم، نجابت و نجیب بودن مردم، دین‌داری و درستکاری مردم است.

وی در ادامه بیان کرد: نعمت امنیت در کشور به خوبی وجود دارد و با یک نگاه به دیگر کشورهای منطقه پی می‌بریم که چنین نعمتی به این جامعی در کشورهای دیگر وجود ندارد، باید قدر امنیت را دانسته و آن را حفظ کنیم.

معصوم‌بیگی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری عنوان کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری تمام دستگاه‌های امنیتی بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال در استان کشف و ضبط شده است که نشان‌دهنده این است که نیروی انتظامی پرتحرک‌تر از گذشته در صحنه مبارزه حاضر است.

وی اذعان کرد: کشف 19 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال که عدد قابل توجهی است نشان‌دهنده این که دشمن و معاندان نظام از هر مسیری که بتوانند قصد ضربه زدن به نظام را دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان اصفهان اذعان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت، دستگیری قاچاقچیان عمده و کشف پرونده‌های بالای 500 میلیون تومان توسط نیروی انتظامی در استان انجام شده است که در 6 ماهه نخست امسال بالای 57 درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم معضل بیکاری برطرف شود و برای فرزندان این کشور اشتغال ایجاد شود باید تمام مردم از کالای ایرانی و تولیدات ایرانی استقبال کنند، همه چیز در مدار مردم می‌چرخد و به میزانی که از کالا و تولیدات ایرانی استقبال شود به همان میزان اشتغال ایجاد و بیکاری رفع می‌شود، بنابراین نقش مردم در ایجاد اشتغال نقش مهم و حیاتی است.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر