Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، مقامات کریمه گفته اند که یک دانشجو، هفده نفر را در حمله به یک کالج در شهر کرچ کشته است.

 

ماموران تحقیق گفته اند که به نظر می رسد که قربانیان در اثر اصابت تیر مرده باشند هر چند یک بمب دست ساز پر از قطعات فلزی نیز در یک کافه تریا قرار داده شده بود.

 

مقامات گفته اند که حمله کننده یک دانشجوی پسر هجده ساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش دویچه وله، سرگئی آکسیونف، رئیس دولت کریمه به شبکه تلویزیونی روسیا۲۴ گفته است که این دانش‌آموز پس از عملیات ترور دست به خودکشی زده است. جسد او در کتابخانه مدرسه پلی تکنیک پیدا شده است.

 

ولادیمیر پوتین ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان، گفته است که ماموران تحقیق مشغول بررسی انگیزه این حمله هستند.

 

پیشتر مقامات گفتند یک وسیله انفجاری نامشخص در کالج فنی در شهر کرچ منفجر شده است. این محلی است که در آن روسیه پلی بین شبه جزیره کریمه و روسیه ساخته است.

 

گزارش های اولیه از انفجار نوعی گاز حکایت داشت.

 

به گزارش بی بی سی، اما یکی از مقامات گارد ملی روسیه گفت که این حادثه یک "حمله تروریستی" عمدی است.

 

سرگئی ملییکوف گفته بود که انفجار با یک وسیله انفجاری دست‌ساز صورت گرفته است.

 

یک مقام محلی گفته است که اکثر قربانیان انفجار دانشجویان کالج فنی بوده اند که یک مدرسه حرفه ای برای نوجوانان است.

 

خبرگزاری رویترز می گوید پس از انفجار، دبستان‌ها و دبیرستان‌های منطقه تخلیه شده اند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کریمه جام نیوز روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»