Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سردار محمدعلی جعفری در تشریح جزئیات ربایش تعدادی از نیرو‌های مرزبانی ایران در میرجاوه اظهار کرد: آن‌ها هر بار تلاش کردند با درگیری، برجک یا پاسگاهی را بگیرند، ولی موفق نشدند، ولی تنها راه را در این دیدند که کسی را نفوذ دهند و یک نفر از افراد آنجا را عوامل خود کنند.

وی ادامه داد: احتمالا مجبور شدند نیرو‌های رزمنده و مدافع برجک ما را بیهوش کرده و سپس با خود ببرند، زیرا مطمئن بودند تا آن‌ها زنده و هوشیار باشند نمی‌توانند این کار را بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هم هنر نیست و ما هم پاسخ دندان شکن و سختی به آن‌ها می‌دهیم.

فرمانده سپاه ادامه داد: موضوع ناامنی یکی از اهداف بسیار مهمی است که دشمنان مردم ما و در راس آن‌ها آمریکا، اسرائیل، رژیم آل سعود و برخی مزدوران امپرالیسم و نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند. ما از میزان برنامه‌ریزی، تلاش و سرمایه‌گذاری آن‌ها اطلاع داریم. آن‌ها می‌خواهند هر روز چنین اقداماتی در کشور ما انجام دهند، ولی با تسلط و آمادگی ما، اکثر اقدامات آن‌ها خنثی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است

استاندار کرمانشاه، گفت: در ۵۰ سال گذشته کمتر کسی تصور می‌کرد ایران امروز به چنین صلابت و اقتداری برسد که پاسخی دندان‌شکن و قاطع به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی شامگاه یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در حدود 50 سال گذشته کشور ایران جزیره ثبات مستکبران عالم بود، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به تمدنی بزرگ و تاثیرگذار در جهان تبدیل شده که باید قدران این نعمت باشیم.

وی عنوان کرد: شاید در 50 سال گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد امروز به چنین صلابت و اقتداری برسیم که پاسخی دندان‌شکن و قاطع به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدهیم.

استاندار کرمانشاه این دستاوردها و پیشرفت‌ها را مستلزم جهاد تبیین برای نسل نوجوان و جوان جامعه عنوان کرد.

صحرایی به عملیات بازی دراز و ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: از رویداد بزرگی مانند "عملیات بازی‌دراز" می‌توانیم شرایط بهتری را برای استان کرمانشاه رقم بزنیم و باید از این فرصت برای بیان ارزش های دفاع مقدس و همچنین تبیین مجاهدت های مردم شجاع ایران و استان کرمانشاه در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی استفاده شود.

وی با تاکید بر انجام مناسب وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در گرامیداشت برنامه سالروز حماسه بازی‌دراز، افزود: با توجه به فرصت چند روزه برای برگزاری مراسم سالگرد این حماسه بزرگ، دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند با نهایت کوشش در جهت برگزاری مطلوب این رویداد مهم تلاش کنند.

صحرایی میزبانی و برنامه‌ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز را اقدامی مهم و موثر برای جذب بیشتر زائر در ایام اربعین به استان کرمانشاه دانست و گفت: در این مراسم ضمن گرامیداشت برنامه‌های ویژه می‌توانیم که یک مقدمه و فرصت بیشتری را برای جذب زائر اربعین با عنوان جملاتی مانند" اربعین منتظر شما هستیم و غیره" ایجاد کنیم.

وی با اشاره به پیش بینی حضور حدود 35 هزار نفر در مراسم گرامیداشت بازی دراز عنوان کرد: باید در این مراسم به شناساندن بیشتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان کمک کنیم و زمینه‌ای هم برای به عرصه رساندن توانمندی‌ها و صنایع دستی مردم شهرستان‌های اطراف این مراسم فراهم شود و این کار مستلزم ارائه جذابیت‌های ابتکاری است.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این جلسه، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود 35  تا 40 هزار در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بازی دراز که در روز چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

وی افزود: در همین راهپیمایی روز قدس امسال و انتخابات سال گذشته مردم حضوری باشکوه داشتند که همین حضور باشکوه به کشور عزت و قدرت افزون داد و دشمنان کشور را ناامید ساخت.

ریحانی گفت: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی‌دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن ایران به اسرائیل مایه مسرت مظلومان جهان شد
  • وعده صادق سبب تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی شد
  • ادامه ماجراجویی اسرائیل با پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ همراه خواهد بود
  • فیلم| عمل جراحی دشوار و خطرناک دندان تمساح بداخلاق
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ خواهد بود
  • پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است
  • سپاه پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به اسرائیل داد
  • سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» به اهدافش دست یافت / اگر اقدامی علیه ما انجام شود پاسخ بزرگتر خواهد بود
  • سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» به اهدافش دست یافت / اگر اقدامی علیه ما انجام شود پاسخ ما بزرگتر خواهد بود