Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با محکوم کردن اقدام گروهک تروریستی در ربایش مرزبانان گفت: ربوده شدن بسیجیان بومی و مرزبانان زحمت‌کش در نقطه صفر مرزی از سوی مزدوران استکبار جهانی، خیانت و جنایتی بزرگ و نابخشودنی محسوب می‌شود.

مولوی عبدالصمد کریم زایی تاکید کرد: باید همه ملت ایران همانند همیشه همراه نیروهای مسلح با انسجام، توان و اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و اجازه هیچ‌گونه تعرض و سوءاستفاده‌ای را به دشمنان نظام ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کسانی که چشم دیدن پیشرفت کشور و امنیت موجود ایران اسلامی را ندارند دست به اینگونه اعمال زشت می‌زنند. 
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: امروز دشمن در تمام عرصه ها شکست خورده و ما از دولت پاکستان انتطار داریم هر چه سریعتر عوامل این حرکت زشت را تحویل جمهوری اسلامی ایران دهد. 
وی بر تعمیق و گسترش اتحاد و همدلی مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی بدانند ملت ایران بویژه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با اینگونه اقدامات کور و جنایتکارانه نه تنها از آرمانهای خود دست برنمی دارند بلکه منسجم تر و مقاوم تر می شوند.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد شامگاه دوشنبه 23 مهرماه عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌ شوند با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، تعدادی از مرزبانان ایران را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان ربودند. 
در این اطلاعیه آمده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار دارد. 
این اطلاعیه می افزاید: از دولت پاکستان نیز انتظار می‌ رود با اشرار و تروریست هایی که در جوار مرزهای آنها لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس خراسان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در این رابطه بیان کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: مرزبانان استان باایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف نمایند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آن‌ها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی کردند.
وی در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت هراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید