Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال امید ایران که عصر امروز در تمرین باشگاه استقلال حاضر شد مذاکره با وینفرد شفر را بسیار مطلوب توصیف کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار که سابقه فعالیت در فوتبال آلمان را نیز داشته است در ملاقات با سرمربی استقلال به زبان آلمانی با شفر سخت گفت و در پایان این دیدار حضور در تمرین آبی‌پوشان و دیدار با سرمربی این تیم را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانچار در این خصوص گفت: دیدار با مربیان باشگاه‌ها یکی از بخش‌های مهم برنامه‌ای کاری ماست. در همین راستا پیش‌تر در تمرین پرسپولیس حاضر شدم، امروز به تمرین استقلال رفتم و در ادامه طبق جدول زمان‌بندی در تمرین باشگاه‌های سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، پدیده، سایپا و پیکان همچنین استان خوزستان حاضر می‌شوم تا با مربیان تمامی این باشگاه‌ها دیدار داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: در دیدار با شفر به او گفتم که بازیکنان جوانِ بااستعداد و توانمندی در اختیار دارد. ما چهار بازیکن از استقلال را در این اردوی امید همراه با خودمان داشتیم که بسیار خوب تمرین کردند و به عقیده من اگر سرمربی استقلال بخواهد، می‌توانند به این تیم کمک کنند. در هر صورت باید بگویم جلسه بسیار خوبی با سرمربی استقلال داشتیم و در راه آماده‌سازی تیم امید می‌خواهیم همکاری و تعامل بسیار خوبی بین ما و باشگاه‌ها برقرار باشد.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی زلاتکو کرانچار وینفرد شفر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!