Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز در گفتگویی تلفنی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، سرنوشت نیروهای مرزی کشورمان که روز گذشته در نقطه مرزی 103 در میرجاوه توسط گروه های تروریستی ربوده و به داخل خاک پاکستان منتقل شدند را پیگیری کرد.

 ظریف در این گفتگوی تلفنی ضمن تاکید بر ضرورت تضمین و افزایش امنیت مرزهای مشترک بین دو کشور براساس تفاهمات و گفتگوهای قبلی، خواهان اقدامات جدی و عاجل دولت پاکستان در تامین امنیت و سلامت جانی نیروهای ربوده شده و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تروریستی و غیرانسانی و بازگشت سریع  تمامی مرزبانان ربوده شده به ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگو ضمن محکومیت شدید این اقدام ضدبشری گروه های تروریستی و ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه، اعلام کرد: تمامی امکانات پاکستان در خدمت اقدامات  لازم و ضروری برای یافتن و دستگیری عوامل  این حادثه و آزادی و تامین امنیت جانی مرزبانان ایرانی قرار خواهد گرفت. وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه اظهار داشت: این گروه های تروریستی، دشمن مشترک دو ملت و دولت ایران و پاکستان محسوب می شوند  که سعی دارند در روابط دوستانه و نزدیک این دو کشور همسایه ایجاد اخلال کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه گروه های تروریستی خاک دولت تامین امنیت سلامت ایران پاکستان ایران و پاکستان ایران پاکستان دولت وزیر امور خارجه ایران وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را راعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند انگشت شمار هستند.

بیشتر بخوانید: لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

وزیر کشور درباره نشست های امنیتی ایران و پاکستان اظهار داشت: در سفر به پاکستان با مسئولان امنیتی مذاکراتی داشتیم؛ نظرهای طرفین یکی بود، و هر دو در خصوص برقراری امنیت تأکید داشتند و معتقدیم جریان های تروریستی که هم در خاک ایران و هم پاکستان عمل می کنند از طرف جریان های تروریستی خارجی هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای برقراری هماهنگی های بیشتر در کنترل مرز و هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر، مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد امنیت بیشتر مرزها باشیم.

کد خبر: 1228314 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند