Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم ملی آلمان شب گذشته با نتیجه 2-1 مغلوب فرانسه شد تا وضعیتش در لیگ ملت های اروپا به مشکل بخورد و همچنین برای اولین بار بیشترین تعداد شکست در یک سال را تجربه کنند. همین مساله باعث شده تا یواخیم لو به شدت تحت فشار رسانه ها قرار بگیرد و احتمال اخراجش بیش از پیش باشد.

 

این اتفاق حدود دو دهه قبل هم در اشتوتگارت به نوعی دیگر برای مرد خوشتیپ نیمکت ژرمن ها رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که او جوان بود و با اشتوتگاتر فصل خوبی را پشت سر گذاشت اما در سال دوم به مشکل خورد و بعد از چند نتیجه ضعیف از کار برکنار شد. در آن برهه زمانی وینفرد شفر که با کارلسروهه فوق العاده کار کرده بود و چند سال قبل در یوفا کاپ درخشیده بود جایگزین او شود.

 

یکی از رسانه های آلمانی با مضمونی فان ماجرای آن سال ها را تکرار کرد و اعلام کرد که وینی شفر می تواند مانند دو دهه قبل جانشین لو شود؛ البته این بار در تیم ملی آلمان!

 

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شفر تیم ملی آلمان سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

لیورپول با آرنه اسلوت به دوران جدیدی گام می‌گذارد. 

طرفداری | آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول در دوران پسا کلوپ خواهد بود. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ دقایقی قبل لیورپول و فاینورد بر سر غرامت جدایی آرنه اسلوت به مقصد آنفیلد به توافق شفاهی دست یافتند. سرمربی 45 ساله هلندی از تابستان آینده به صورت رسمی سرمربی جدید لیورپول خواهد بود. علاقه قرمزها به سرمربی فاینورد در هفته جاری مطرح شد و طرفین خیلی زود برای همکاری چراغ سبز نشان دادند. اسلوت فصل گذشته فاینورد را پس از 20 سال به مقام قهرمانی اردیویسه هلند رساند. تیم تحت هدایت او در حال حاضر در فاصله سه هفته به پایان فصل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. لیورپول با توجه به سبک تهاجمی اسلوت و شکوفایی استعداد بازیکنان جوان، او را به عنوان جانشین کلوپ انتخاب کرد. سرمربی آلمانی آنفیلد کمتر از یک ماه دیگر برای همیشه این باشگاه را ترک می‌کند. 

لیورپول برای جانشینی کلوپ ابتدا به سراغ ژابی آلونسو رفت اما هافبک سابق باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با بایرلورکوزن گرفت. قرمزها در ادامه با روبن آموریم وارد مذاکره شدند اما رویکرد فنی و مدیریتی آرنه اسلوت با سیستم کاری مایکل ادواردز و ریچارد هیوز که رهبران بخش فوتبالی لیورپول به شمار می‌روند، تطابق بیشتری داشت. لیورپول که در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد، چهار بازی دیگر تحت هدایت یورگن کلوپ خواهد داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»