Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یاران گفت: متهمان پرونده شهادت محیط بان در منطقه سولگرد خراسان شمالی شناسایی شدند و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از شناسایی متهمان پرونده شهادت محیط بان در منطقه سولگرد شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی خبرداد.

وی گفت: مرجع قضایی از همان ابتدای حادثه Incident در صحنه حضور داشته و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی دراستان خراسان شمالی اضافه کرد: حسب تحقیقات اولیه انجام شده متهمان حدود هشت نفر شکارچی غیرمجاز بوده که از استان‌های همجوار برای شکار به این منطقه آمده بودند که در درگیری با ماموران محیط زیست منجر به شهادت یک محیط بان و مجروح شدن سه نفر از آنان می‌شوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز اعتراض شدید دادستان کل کشور به حضور زنان در استادیوم آزادی / گلایه داریم عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی مادربزرگ نوه 20 ماهه اش را در فر گاز سوخاری کرد ! +عکس این مرد 40 سال است که فقط پیتزا و ساندویچ می خورد !+عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! راز خالکوبی سیاه روی بدن دختران 15 ساله چه بود؟ / پلیس کشف کرد + عکس عروس مهریه خواست و زیر چرخ های ماشین داماد له شد / در تربت حیدریه رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident پرونده متهمان شناسایی شهادت محیط بان عکس مرد قتل روزنامه جنایت اینستاگرام زن عربستان زندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام

محمدرضا جعفری اصل اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • امحای بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در خراسان شمالی
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد