Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مطبوعات ایتالیایی زبان،­­در حالی بیش از پنج میلیون نفر از شهروندان ایتالیایی در فقر مطلق زندگی می کنند که اغلب آنها افراد زیر هجده سال یا جوان هستند.
بیش از پنج میلیون نفر از شهروندان ایتالیایی در فقر مطلق به سر می برند. از هر بیست خانوار ایتالیایی، یک خانوار در فقر مطلق بسر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نسبت در نزد خانوارهای مهاجران، یک به سه است. از هر دو فقیر نیز یک فقیر زیر هجده سال سن دارد، یا جوان است.
بر همین اساس، بر اساس گزارش های اعلام شده در خصوص شرایط اقتصادی در ایتالیا، بر خلاف اقدام های به عمل آمده به منظور بهبود شرایط اقتصادی، از زمان سال های پیش از شروع بحران اقتصادی تا به امروز، فقر مطلق در ایتالیا، به طور تقریبی سه برابر شده است. در ده سال اخیر نیز فقر مطلق در این کشور صد و هشتاد و دو (182) درصد افزایش یافته که ناشی از رکود اقتصادی در ایتالیا است.
بدین ترتیب، بر خلاف علائم اندک احیای اقتصادی و افزایش اشتغال، تعداد افراد در فقر مطلق در ایتالیا همچنان در حال افزایش است. به طوریکه از چهار میلیون و هفتصد هزار نفر در سال 2016 به پنج میلیون و پنجاه و هشت هزار نفر در سال 2017 میلادی افزایش یافته است. در این میان، بیش از همه، جوانان ایتالیایی متحمل فقر اقتصادی و مالی شده اند که کل اروپا را طی سال های پیش تحت تأثیر قرار داده است.
مسئولان اعلام کرده اند تعداد افراد جوان دچار فقر در ایتالیا در حال افزایش است. بر همین اساس، یک میلیون و دویست و هشت هزار ایتالیایی زیر هجده سال یعنی دوازده ممیز یک دهم درصد از این قشر از جامعه ایتالیا و یک میلیون و صد و دوازده هزار جوان در فاصله سنی هجده تا سی و چهار سال، یعنی ده ممیز چهار دهم درصد از این قشر جامعه در فقر مطلق زندگی می کنند. بنابراین، امروزه در جامعه ایتالیا، از هر دو فقیر، در حدود یک فقیر زیر هجده سال سن دارد یا جوان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ايتاليا فقر فقر مطلق اقتصاد خانوار رکود اقتصادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت تیمش در سومین ال‌کلاسیکوی فصل به یکی از بحث‌برانگیز‌ترین صحنه‌‌های این بازی اشاره داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس پس از باخت 3 بر 2 یکشنبه شب بارسلونا در خانه رئال مادرید در هفته سی‌‌‌و‌دوم لالیگا که فاصله شاگردانش با رئال صدرنشین را به 11 امتیاز افزایش داد، بار دیگر از عملکرد داوران و مسئولان لالیگا انتقاد کرد و به نوعی شکست در کورس قهرمانی لالیگا را پذیرفت. دلیل انتقاد ژاوی صحنه بحث‌برانگیز ضربه لامین یامال بود که در دهانه دروازه توسط لونین سنگربان رئال مادرید مهار شد، اما به دلیل نبود فناوری خط دروازه در لالیگا، تردید‌هایی درباره احتمال عبور توپ از خط دروازه به وجود آمد.

ژاوی که تیمش در این بازی 2 بار از حریف پیش افتاد در نشست خبری پس از مسابقه گفت: واقعاً ناراحتم. لیگی داریم که ادعا می‌کنیم در دنیا بهترین است اما ... همه دیدند که توپ از خط دروازه عبور کرد. همه چیز به ضرر ما تمام می‌شود. از بازی مقابل ختافه در ابتدا فصل بگیرید تا الان. من پیش از این هم هشدار داده بودم که چیزهایی را می‌بینیم که خوشایند نیست. امروز هم یکی دیگر به آنها اضافه شد. من به تیمم افتخار می‌کنم و معتقدم که ما از حریف بهتر بودیم، موقعیت‌‌های بیشتری داشتیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم. باختیم چون در شرایطی قرار گرفتیم که بر آنها کنترل نداریم و این شرم‌آور است. حق ما بیشتر از این‌ها بود. همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. می‌دانم با این حرف‌هایی که دارم می‌زنم ممکن است مرا محروم کنند اما این نظر من است. من فقط می‌خواهم درباره بازی صحبت کنم. ما به خاطر یکسری جزئیات بازی را باختیم. این هم به دلیل آن است که تیم ما در دوره گذار و بازسازی قرار دارد. با این وجود می‌توانتیم به نمایشی که ارائه کردیم افتخار کنیم.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

 

سرمربی بارسلونا ادامه داد: بازی را می‌‌توان به دو بخش قبل و بعد از پنالتی (به سود رئال مادرید) تقسیم کرد چون در دفاع ما عملکردمان بسیار خوب بود. در محوطه جریمه مرتکب اشتباه شدیم و بعد از آن نتوانستیم جلوی تغییر روند بازی را بگیریم. داور؟دیروز گفتم که امیدوارم چیزی از دیدش پنهان نماند و تشخیص‌هایش درست باشد که هیچ کدام نشد. احساسم؟ حس‌‌‌های متناقضی دارم. از یک طرف می‌بینم به خاطر نمایشی که ارائه کردیم و در شرایط عادی باید بازی را می‌بردیم و از طرف دیگر یکسری شرایط و تصمیمات داوری رقم می‌خورد که نمی‌‌توانیم بر آنها کنترلی داشته باشیم. از این رو احساس می‌کنم که بی‌عدالتی مطلق رخ داده است. نمی‌توانم و قصد ندارم که کسی را فریب دهم حداقل هواداران خودمان. همه چیز کاملاً‌ مشخص بود. همه نیز این را می‌گویند.

ژاوی درباره آینده‌اش تأکید کرد: الان زمان خوبی برای صحبت در این باره نیست. باید این باخت را هضم و به بازی بعدی مقابل والنسیا فکر کنیم. هنوز 6 بازی دیگر مانده است. قهرمان در لیگ بسیار سخت است و هدف ما این است که فصل آینده در سوپرجام باشیم. همیشه اهدافی برای به دست آوردن هست. لالیگا 38 هفته است و در نهایت ما باید به رئال مادرید تبریک بگوییم. آنها فقط یک باخت داشته‌اند و قهرمانی‌شان تقریباً قطعی است. برای ما کار بسیار سخت شده اما در مورد بازی امروز می‌گویم که در حق ما بی‌عدالتی مطلق صورت گرفت. اگر می‌خواهیم بهترین لیگ دنیا داشته باشیم باید از فناوری (خط دروازه) استفاده کنیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • لبریز شدن خشم ایتالیایی‌ها از جنگ غزه | ببینید