Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ قیصر برای کشتن کریم آب‌‌منگل یا به قول فیلم آق‌منگول راهی حمام نواب می‌شود. کریم برادر رحیم و منصور است؛ سه برادری که قیصر می‌خواهد انتقام خون خواهر و برادرش را از آن‌ها بگیرد.

مسعود کیمیایی در این سکانس که از درخشان‌ترین سکانس‌های قتل در سینمای ایران است، آداب تن‌شویی در یک حمام عمومی را که دیگر کمتر در ایران پیدا می‌شود، به ما نشان داده؛ آن هم حمامی تاریخی و به‌جامانده از گذشته‌های دور تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که محسن ظهوری آن را تهیه کرده، همراه با قیصر وارد حمام تاریخی نواب در محله امامزاده یحیی تهران می‌شویم، به سربینه یا همان رختکن می‌رسیم که قیصر به دنبال کریم چشم چرخاند. از میان‌در به گرمخانه می‌رویم که کریم را زیر لیف و صابون پیدا کرد و سری به دوش حمام می‌زنیم؛ همان‌جایی که قیصر کار کریم را تمام کرد.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فیلم قیصر فیلم قیصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 7 فیلم ماه در جنگل به کارگردانی و نویسندگی سیامک شایقی محصول سال 1394 است. آقامحرم، جنگلبان کارکشته جنگل‌های (زیرآب) مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را... . لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. داریوش تقی‌پور موسیقی متن این فیلم را ساخت و بهرام دهقانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی