Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:57:41 GMT

تقسیم امتیاز امیدهای صبای قم در خانه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۴۶۰

تقسیم امتیاز امیدهای صبای قم در خانه

تیم فوتبال امید صبا برابر بعثت کرمانشاه به تساوی رضایت داد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتبال امیدهای صبای قم که فصل پیش به لیگ یک سقوط کرد این روزها نیز شرایط نامساعدی دارد و ‌در حد و اندازه همیشگی ظاهر نمی‌شود.

در شرایطی که مشکلات بسیار زیادی در تیم روی داده است اما در هفته اخیر سرمربی امیدهای صبا بی‌سروصدا از این تیم جدا شد و هنوز هم از بازگشت وی خبری به گوش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که تاکنون روند نموداری داشته و نتوانسته خود را در جمع مدعیان بالای جدول حفظ کند که البته این مسئله کامل واضح است، صبایی که در فصل جاری تنها نام این باشگاه را یدک می‌کشند با مشکلات بسیار زیادی همچون بی‌پولی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

نماینده رده سنی امید فوتبال قم در هفته پنجم برابر بعثت کرمانشاه صف‌آرایی کردند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

فوتبالیست‌های صبای قم در این مسابقه با اخراج عرفان محمدی منش 15 دقیقه پایانی را 10 نفره دنبال کردند.

گفتنی است، دیدار امروز دو تیم چنگی به دل نزد و مشخص بود هر دو تیم برای تساوی پا به میدان گذاشته‌اند.

امیدهای صبا با یک پیروزی، دوشکست و دو تساوی در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول امید کشور به سر می‌برند.

انتهای پیام/ن

R7854/P1361/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار سیاوش مسلمی افزود : براساس قوانین، محافظت و مراقبت از دستاورد‌های انقلاب از وظایف ذاتی سپاه پاسداران است و سپاه برای عمل به تکالیف خود و در راستای کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی در بین مردم با تمام توان و امکانات آماده همکاری با همه دستگاه هاست.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان نیروگاه برای تأمین برق مورد نیاز مشترکان افزود: امروزه برق در شریان‌های زندگی مردم در جریان است و همه زیرساخت‌های تأمین کننده آسایش و رفاه زندگی مردم به برق متکی است و از این منظر حتی تصور زندگی بدون برق دشوار است؛ لذا محصول نیروگاه در زمره تولیدات حیاتی است و براین اساس شغل شما از مشاغل حساسی است که آحاد مردم، اقشار و صنوف به صورت مستقیم و غیر مستقیم با دسترنج شما سر و کار دارند.

 وی با اشاره به سختی فرایند تولیدبرق، کار در شرایط دشوار نیروگاه را به عنوان کار شاخص و جهادگونه ارزیابی کرد و افزود: خدمات کارکنان نیروگاه که در گرما و سرما و در شرایط سخت، منشاء خدمت هستند و زحمت می‌کشند تا آسایش و نور و روشنایی را به خانه و کاشانه مردم هدیه کنند، قابل تقدیر و تحسین است.

 مسلمی همچنین با اشاره به وجود ناترازی بین تقاضا و تولید برق کشور گفت: برای رفع ناترازی و پیشگیری از مشکلات ناشی از کمبود برق، لازم است در هر دو حوزه تولید و گسترش شبکه، تلاش مضاعفی صورت پذیرد و لذا سپاه در جهت رفع مشکلات و امیدآفرینی در سطح جامعه آماده هرگونه همکاری با صنعت برق است و هر جا نیاز باشد در میدان رفع چالش‌ها و محدودیت‌ها حضور دارد.

 در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن تبریک و تقدیر از قوای مسلح مقتدر کشور بویژه سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: انجام عملیات تحسین برانگیز «وعده صادق»، کشور ما را غرق در شادی کرد و موجب بر افروختگی غرور و امیدواری دوستان و یأس دشمنان شد.  

 نوراله ادبی فیروزجائی در ادامه به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی و اقدامات انجام شده برای افزایش آمادگی واحد‌ها و پایداری تولید پرداخت و  ابراز امیدواری کرد که با وجود نیرو‌های متعهد و متخصص و همسویی و همدلی موجود در مجموعه نیروگاه بتوانیم در آزمون خطیر خدمت به مردم بخصوص در روز‌های اوج مصرف تابستان امسال سربلند باشیم.
      
در پایان این مراسم سردار مسلمی و نوراله ادبی با اهدای لوح سپاس از خدمات تعدادی از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد