Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:57:49 GMT

حذف تحقیرآمیز کاراته کا ایران از المپیک جوانان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۵۵۴

حذف تحقیرآمیز کاراته کا ایران از المپیک جوانان

تهران- ایرنا- عضو تیم کاراته پسران ایران با سه باخت متوالی و بدون کسب حتی یک امتیاز از بازی های المپیک 2018 جوانان حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امروز (چهارشنبه) رقابت های کاراته سومین دوره بازی های المپیک جوانان در «بوینس آیرس» آرژانتین آغاز شد.
تیم ایران با سه نماینده در بخش دختران و 2 کاراته کای پسر در این رویداد حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز نخست این پیکارها «علیرضا فرجی» در وزن منهای 61 کیلوگرم پسران به مصاف حریفان رفت و با عملکردی بسیار ضعیف و قبول سه شکست متوالی حذف شد.
او که با هدایت «مهران بهنام فر» در این رویداد شرکت کرده است، در سه مبارزه خود حتی موفق به کسب یک امتیاز نشد تا وداع تحقیر آمیزی داشته باشد.
فرجی در گام نخست مقابل «اوساما اداری» از مراکش متحمل شکست سنگین چهار بر صفر شد و در ادامه مقابل «ماساکی یاما اوکا» از ژاپن نیز با عملکردی ضعیف و دور از انتظار با حساب پنج بر صفر شکست را پذیرا شد و شانس حضور در نیمه نهایی را از دست داد.
فرجی در مبارزه سوم خود که جنبه تشریفاتی داشت، مقابل «لوپز دلاکروز» از گواتمالا نیز یک بر صفر باخت تا یکی از ضعیف ترین ورزشکاران کاروان ورزش ایران در المپیک جوانان باشد.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

به گزارش تسنیم، این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897938

دیگر خبرها

  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟