Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اله حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خودروهای مینی بوس، اتوبوس و ون از مبدأ حرکت خود می توانند با مراجعه به گمرکات استانشان مجوز خروج بگیرند.

وی افزود: در صورتی که راننده و مسافران این خودروهای جمعی دارای ویزا و گذرنامه باشند، می توانند از شلمچه وارد عراق شوند ضمن آنکه مبلغی به عنوان عوارض خروج از آنها دریافت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مجوز های صادر شده یک ماه زمان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرز بین المللی شلمچه آخرین گلوگاه برای ورود زائران از ایران به خاک عراق است که به طور انحصاری اتباع خارجی برای حضور در آئین باشکوه اربعین حسینی از این مرز می توانند به عراق بروند.

کد خبر 4433545

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی شهرداری خرمشهر اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد مرز مهران بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده

سال گذشته مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری صادر شد و باید فرایندهای اداری آن طی شود. هر میزانی از سایر روش‌های واردات خودروهای نو یا کارکرده که نیاز باشد با نگاه به همه جوانب موضوع، در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و تسهیل خواهد شد.

کد خبر 747518

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است