Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:50:39 GMT

اسامی بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با تیم ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۵۷۶

اسامی بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با تیم ارومیه

۲۰ بازیکن پرسپولیس برای بازی فردا با نود ارومیه در جام حذفی مشخص شدند.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین‌پور، گادوین منشا، علی علیپور، احسان حسینی، محمد امین اسدی، محسن ربیع‌خواه، شاهین عباسیان، احسان علوان‌زاده، احمد نورالهی و احمد بهاروندی بازیکنانی هستند که به اردوی شبانه روزی خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و نودارومیه در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرسپولیس فوتبال نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس