Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آبادخبر: به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان اسلام آباد غرب افتتاح گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آباد خبر، امروز در مجتمع فرهنگی هنری غدیر و به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان اسلام آباد غرب افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نمایشگاه که توسط حجت الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه محترم اسلام آباد غرب افتتاح گردید در بردارنده آثار خوشنویسی اساتیدی چون کیومرث بهرامی، مسعود صادقی ، محمدعلی مرادی نیا، سعید نجف زاده ، حسن الفتی، بهروز دربی، مسلم رضایی و منوچهر تشتر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهری ضمن تقدیر از این هنرمندان و جایگاه هنر در اسلام، بیان کرد که نوشتن در زندگی همه افراد جدانشدنی است. 

 

در ادامه خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از حجت الاسلام مهری برای حضور و حمایت شان در برنامه های فرهنگی و هنری که موجب دلگرمی هنرمندان شهرستان است تقدیر نمود.

 

وی افزود : هنر خوشنویسی در این شهرستان از جایگاه ممتازی برخوردار است و خدمت به این عزیزان از وظایف این اداره است. 

 

این نمایشگاه که به همت انجمن خوشنویسان شهرستان برپا گردیده، از ٢٤ لغایت ٢٧ مهرماه پذیرای علاقه مندان به هنر خوشنویسی می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مدت هشت روز از پنج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در محل دایر نمایشگاه صنایع‌دستی دایر شده است.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 او گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، جواهرآلات، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی، میناکاری و ... در معرض نمایش گذاشته شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!