Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به جذب 41 میلیارد تومان اعتبار در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: از این رقم 25 میلیارد تومان توسط موسسه های خیریه و بقیه از سوی مراکز دولتی محقق شده است.

به گزارش ایرنا، محسن ارشدزاده روز چهارشنبه در نشست شورای مشارکت‌های مردمی با بهزیستی استان در عمارت استانداری افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، مشارکت های مردمی بخش چشمگیری از مشکلات بهزیستی را برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: موسسه های خیریه، معتمدین و افراد خیر در تحقق ماموریت های بهزیستی آذربایجان شرقی نقش بی بدیلی دارند و آنان حتی در حوزه آسیب های اجتماعی نیز ورود شایسته ای دارند.
وی یادآوری کرد: سال گذشته بیش از 87 میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی به‌صورت مشارکت نقدی، غیرنقدی و خدمات از طریق مراکز دولتی و مؤسسات خیریه جلب و جذب ‌شد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: پارسال یک هزار و 800کودک تحت پوشش بیمه های آتیه و عمر قرار گرفتند، 336کودک از خدمات طرح حامی برخوردار شدند و پرونده 200کودک نیز مراحل اجرایی این طرح را طی می‌کند.
ارشد زاده اضافه کرد: در راستای حفظ اعتماد مردمی حضور و همکاری شورای مشارکت‌های مردمی بسیار مؤثر بوده و در 21 شهرستان استان تشکیل می‌شود.
518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي آذربايجان شرقي خيريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی

سینا حضرتی، امیرعلی آقازاده و حسین ملکی سه والیبالیست  آذربایجان شرقی به اردوی سه روزه انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

این سه والیبالیست باید عصر روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در محل اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشته باشد.

اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور ماه (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • مطلوب بودن مشارکت‌های مردمی در بخش کشاورزی خوزستان
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری