Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور گفت: این مانور با مشارکت نیروگاه سیکل ترکیبی، سازمان آتش نشانی و تیپ 21 زرهی شهرستان نیشابور برگزار شد.

سیدمهدی حسینی افزود: این مانور شامل آتش سوزی خودرو ، مایعات و جامدات قابل اشتعال و عملیات نجات بود.

وی گفت: با حضور به موقع نیروهای ایمنی و بهداشت نیروگاه، عملیات نجات فرد مصدوم با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور افزود: در این عملبات نیروهای آتش نشانی نیروگاه سیکل ترکیبی اقدام به عملیات اطفای حریق کردند.

حسینی گفت: همزمان با اعلام درخواست نیروی کمکی یک تیم از آتش نشانان تیپ مستقل زرهی 21 امام رضا (ع) و دو تیم از آتش نشانان نیشابور به محل اعزام شده و کار اطفای حریق به سرعت انجام شد.

او افزود: در این تمرین، عمل سرد کردن مخازن سوخت در مجاورت آتش سوزی به خوبی انجام و از گسترش آتش جلوگیری شد.

حسینی هدف از این مانور را هماهنگی و همکاری بین واحد های یاد شده بیان کرد و گفت: پس از برگزاری این مانور، مدیران طی برگزاری جلسه ای به نقد نقاط قوت و ضعف مشاهده شده در مانور پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مانور مانور امداد و نجات اطفای حریق حریق نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز

ایسنا/فارس مجتمع تجاری تفریحی زیتون واقع در چهار راه ۱۵ خرداد شیراز دچار حریق شد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: رأس ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد وقوع حریق در مجتمع تجاری تفریحی زیتون واقع در چهار راه ۱۵ خرداد شیراز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله از ۷ ایستگاه عملیاتی خودروهای اطفاء حریق، نردبان هیدرولیکی، دستگاه‌های تنفسی و... به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حریق در قسمت داکت مشترک تأسیسات بین طبقات ایجاد شده بود، تجمع دود از طبقات منفی یک تا طبقات هفتم ساختمان وجود داشت زیرا دود از طریق داکت مشترک به طبقات سرایت کرده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: تیم‌های عملیاتی بلافاصله تخلیه افرادی که درون مجتمع حضور داشتند را در دستور کار قرار دادند و نفرات صحیح و سالم از مجتمع خارج شده و محل ایمن شد و همزمان تیم‌های عملیاتی اقدام به جست‌وجو برای پیدا کردن کانون حریق کردند.

وی با بیان اینکه کانون حریق با استفاده از دوربین‌های حرارتی و جست‌وجوی تیم‌های عملیاتی پیدا شد و اطفا حریق به طور کامل انجام شد، گفت: در حال حاضر در طبقه آخر مجتمع مقداری تجمع دود داریم که در حال تهویه نهایی و چک کردن کامل طبقات و داکت مشترک تأسیسات جهت اطمینان از اینکه شعله‌وری مجدد این موقعیت نداشته باشد، هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • مانور عملیاتی وسراسری مبارزه با آفت سن غلات در نیشابور
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • تهران در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی را دارد
  • وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آتش نشانان در محل وقوع ۲ حادثه حضور یافتند