Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا می گوید نباید عملکرد یک رئیس را با توجه به نتایج تیم ملی ارزیابی کرد. 

طرفداری - گابریله گراوینا، تنها کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیاست. 

به گزارش Il Messaggero، در مورد تعداد قهرمانی های یوونتوس در سری آ اظهارنظر کرده است. یوونتوس 34قهرمانی رسمی در سری آ دارد ولی آنها خود را صاحب 36 قهرمانی می دانند و دو قهرمانی گرفته شده در جریان کالچوپولی (سال 2006) را هم در این میان متعلق به باشگاه می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوونتوس از بقیه باشگاه های ایتالیایی پیش است. نمی خواهم تعداد اسکودتوهای آنها را بشمارم. به نظرم نمی توان از فدراسیون فوتبال ایتالیا خواست که وقت بگذارد و تعداد قهرمانی های یک باشگاه را شمارش کند. اگر کسی این کار را انجام داده بروید و از او سوال کنید. نمی خواهم روی آنچه در گذشته اتفاق افتاده تمرکز کنم. فدراسیون هشدار لازم را به یووه داده و نمی توان کار دیگری کرد. هرکس در این مورد نظری دارد. 

 

در ادامه از او در مورد مانچینی و تیم ملی ایتالیا سوال شد:

من او را انتخاب نکردم. به تصمیم فدراسیون احترام می گذارم. به نظرم اشتباه است که کارهای یک مدیر را تنها با توجه به نتایج تیم ملی ارزیابی و قضاوت کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد