Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد حق شناس در مراسم «اعزام کاروان خادم الحسین (ع) شهرداری تهران به عتبات عالیات» که با حضور شهردار تهران برگزار شد، خطاب به زائران حسینی گفت: امروز یکی از روزهای به یادماندنی و ماندگار برای شما و شهرداری تهران است؛ روزی که نزدیک به هزار و ۳۵۰ نفر از اعضای شهرداری که به صورت داوطلب و به قید قرعه انتخاب شده اند، عازم سفری می شوند که هر کسی شایستگی و لیاقت آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه شما ویزای حضور در کربلا را از «اباعبدالله» دریافت کرده اید و عاشقانه در مراسمی گام نهاده اید که بزرگ ترین مراسم مذهبی در دنیا است. شاید مراسم حج زمانی تعجب جهانیان را برمی انگیخت، اما اربعین حسینی نشان داد که دلدادگان حسینی اعم از کودک، نوجوان، افراد سالخورده، زن و مرد مراسمی می آفرینند که در آن علاوه بر شیعیان، پیروان سایر ادیان الهی نیز در آن شرکت می کنند. 

حق شناس گفت: در مراسم اربعین حسینی شهروندانی از حدود ۵۰ کشور شرکت می کنند و همگی یاد و خاطره حسین بن علی (ع) که بزرگ مرد آزادگی و مظلومیت است را در جهانی که برخی در آن از جنگ و خونریزی سخن می گویند، فریاد می زنند.

کد خبر 4433560

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی شهرداری تهران محمدجواد حق شناس اربعین ۹۷ شورای شهر تهران نیروی انتظامی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران اربعین 97 محمد علی افشانی پلیس راهور بیمه قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی سردار حسین اشتری کنگره ملی خانواده خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست

ایسنا/آذربایجان شرقی با شرکت ۱۸۰۰ دانش آموز تبریزی رکورد «بزرگترین اجتماع طناب زنی» کشور شکسته شد.

همایش بزرگ طناب زنی به مناسبت هفته سلامت توسط تربیت بدنی شهرداری منطقه یک تبریز و با همکاری باشگاه ورزشی شهرداری، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی در پارکینگ شماره ۲ ائل گلی برگزار شد.

در این همایش بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز شرکت کرده و طناب زنی کردند. 

پیش از این، رکورد ملی «بزرگترین اجتماع طناب زنی» با شرکت ۱۲۰۰ نفر متعلق به شهرستان قیامدشت استان تهران بود.

در پایان این برنامه ده‌ها دوچرخه و جوایز ارزنده از طرف شهرداری منطقه یک تبریز به قید قرعه به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تهران بزرگ‌تر شد