Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@13:57:38 GMT

ضارب طلبه جوان همدانی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۸۲۱

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب همدان، گفت: ضارب طلبه جوان همدانی در آذربایجان غربی دستگیر شد.

کامران حمزه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضارب طلبه همدانی ظاهرا در حال فرار Escape از مرز آذربایجان غربی به خارج از کشور بود که با توجه به اقدامات اطلاعاتی و امنیتی با نیابت قضایی دستگیر ودر حال انتقال به همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انگیزه این فرد از ارتکاب جرم، گفت: آنچه طلبه جوان و همسایه‌های ایشان می‌گویند حاکی از آن است که هیچگونه اختلاف قبلی نبوده است.

دادستات عمومی و انقلاب همدان، افزود: به محض ورود ضارب به استان و انجام بازجویی ها اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، صبح روز دوشنبه فردی حوالی ساعت 9.40 دقیقه با حالت غیرعادی وارد منزل همسایه خود که دیوار به دیوار به محل سکونت آنها در منطقه خضر ساکن بودند شده و با ضربات چاقو ابتدا شوهر را از ناحیه سر و سپس با داد و فریاد و کمک‌خواهی همسرش، همسر او را هم از روبه‌رو و سپس از پشت سر مجروح کرده است.

ضارب از ترس گیر افتادن هراسان به داخل کوچه فرار می‌کند که در این حین با دختربچه‌ای کوچک هم برخورد که او را هم زخمی کرده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش دسیسه شوم یک مرد برای دختر ملی‌پوش ایرانی! انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی مادربزرگ نوه 20 ماهه اش را در فر گاز سوخاری کرد ! +عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! اقدام عجیب زن شوهر دار خون به پا کرد! پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فرار Escape منزل اخبار حوادث آذربایجان غربی همدان طلبه جوان ضارب دستگیر شد عکس مرد قتل روزنامه جنایت اینستاگرام زن عربستان زندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در مراسم عروسی در یکی از روستاهای توابع شهرستان حاجی آباد، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد در این درگیری یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در حالی که با یک دستگاه خودرو کرایه‌ای آماده فرار و قصد خروج از استان را داشت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته، به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097318

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند