Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:21:49 GMT

نمایشگاه کالای استاندارد مازندران گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۸۲۵

نمایشگاه کالای استاندارد مازندران گشایش یافت

ساری- ایرنا - همزمان با هفته استاندارد (21تا 27مهر ) نمایشگاهی از کالاهای استاندارد شده شرکت های تولیدی مازندران با موضوع 'استاندارد و حمایت از کالای ایرانی' شامگاه چهارشنبه با حضور مدیر کل استاندارد استان در ساری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه در قالب 40 واحد تولیدی لوازم خانگی، صنعتی و صنایع کشاورزی با هدف معرفی موثر و شایسته توانمندی های کیفی تولیدی و خدماتی به مردم و توسعه آن در سطوح منطقه ای و بین المللی در محل نمایشگاهی نیاوران ساری واقع در کیلومتر هشت جاده ساری به قائمشهر به مدت سه روز دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**یکهزار و 416محصول دارای نشان استاندارد در مازندران
مدیر کل استاندارد مازندران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران به فعالیت751واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه استاندارد در استان اشاره کرد و گفت: یکهزارو 416محصول تولیدی استان دارای نشان استاندارد هستند.
مسعود جوادی با بیان اینکه امروزه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی ضرورت توجه به مصرف کالاهای استاندارد دوچندان شده است، افزود: مردم باید کالاهای با نشان استاندارد را خریداری و استفاده کنند.
وی بیان داشت: گزارش ها نشان می دهد که بسیاری از مردم به خاطر خرید ارزان به نشان استاندارد کالاها توجه نکرده و کالاهای بی کیفیت را مصرف می کنند.
مدیر کل استاندارد مازندران به کمبود نیرو برای بازرسی از همه کالاهای تولیدی و عرضه شده در استان اشاره کرد و از مردم خواست تا خودشان نسبت به داشتن نشان و علامت استاندارد کالاهای تولیدی و مصرفی استان حساس باشند .
جوادی از مردم خواست در صورت مشاهده کالاهای بدون علامت استاندارد و یا بی کیفیت مراتب را از طریق سامانه 1518 اطلاع بدهند.
وی گفت: سال گذشته 45هزار از وسایل تولیدی، صنعتی و خدماتی استان مورد سنجش استاندارد قرار گرفتند که 5واحد به دلیل تخلف تعطیل شدند.
14 اکتبر مصادف با 22 مهر روز جهانی استاندارد با شعار 'استانداردهای بین المللی و چهارمین انقلاب صنعتی' است و در کشورمان (21تا 27مهر ) به عنوان هفته استاندارد نامگذاری شده است.
6990/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه استاندارد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است