Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی حکمی جعفر پورفرجودی را به سمت رییس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد. گفتنی است، سیدمحمدرضا موسوی خواه، در این حکم از فاطمه کاهی در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرده است.رییس روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج فارس هم منصوب شد. بر همین اساس، طی حکمی از سوی محمد علی دادور، نرگس صداقت به سمت رییس روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج فارس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این حکم از صداقت خواسته شده واحد روابط عمومی را سامان داده و استراتژی واحدی پویا را برنامه ریزی نموده و اقدام نماید. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، پرواز‌های امروز صبح شرکت هواپیمایی زاگرس، در مسیر‌های تهران_کرمان_تهران و پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان_بغداد_کرمان، به‌دلیل محدودیت عملیاتی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا لغو و زمان جدید پرواز از طریق پیامک از طرف شرکت هواپیمایی مربوطه به مسافران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرده بود: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس