Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان جذاب‌ترین اخبار استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان روز چهارشنبه 25 مهرماه را در اینجا مشاهده نمایید.

 

کیفرخواست عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی صادر شد/بازداشت چهار نفر از عوامل مرتبط با پرونده

 

 

نوجوان ۱۸ ساله مشهدی به حساب مرد کانادایی دستبرد زد‌

 

 

شهادت یک محیط بان در پارک ملی گلستان/ حال یکی از محیط‌بانان وخیم است

 

قدم به قدم تا حرم عشق / مرز چذابه گذرگاه عاشقان حسینی

 

آغاز محدودیت‌ های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌ های منتهی به شمال

 

طلبه همدانی و همسرش با ضربات چاقو مجروح شدند/ ضارب دستگیر شد

 

ناگفته‌هایی از سقوط هواپیمای ATR-72 در یاسوج

 

فعالیت تجاری در مرز شلمچه و چذابه متوقف شد/دستگاه های دولتی و تجار از انتقال کالا به مرزها خودداری کنند

 

مرزبانان میرجاوه بیهوش و ربوده شدند/ دشمن با پاسخ سخت و دندان شکن روبرو خواهد شد

 

 

انتهای پیام/س

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب ۲پایگاه هوایی اسراییل در حملات موشک بالستیک ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی نیوز، یک روز پس از حمله موشکی و ترکیبی ایران علیه رژیم صهیونیستی، حال یک مقام ارشد آمریکایی اعتراف کرده است که حداقل ۴ موشک بالستیک ایرانی به پایگاه هوایی نقب اصابت کرده است.

این مقام ارشد آمریکایی افزوده که موشک‌های ایرانی به باند فرودگاه و تاسیسات انبار پایگاه هوایی نقب اصابت کرده و خساراتی را به بار آورده است.

در این گزارش همچنین به نقل از مقامات آگاه آمریکایی گفته شده که ۵ موشک دیگر هم به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرد و براثر اصابت این موشک‌ها، یک هواپیمای ترابری C۱۳۰ آسیب دید.

براساس اظهارات منابع آمریکایی می‌توان نتیجه گرفت که در حمله موشکی ایران حداقل ۹ موشک به پدافند هوایی اسرائیل نفوذ کرده که این موشک‌ها نیز به دو پایگاه هوایی نقب و نواتیم آسیب رسانده‌اند.

از سوی دیگر، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی به نقل از یک مقام اسراییلی گفته است به نظر می‌رسد اسکادران پهپادهای ایرانی که به اسراییل هجوم آوردند، برای بررسی واکنش‌های اسراییل و ردیابی مکان‌ها و مسیرهای سامانه‌های پدافندی و دفاعی ارتش اسراییل طراحی شده بودند.

در گزارش فایننشال تایمز به یک موضوع دیگر هم اشاره شده و آن اینکه یک مقام اسراییلی اعتراف کرده است که با نزدیک شدن موشک‌های ایران به آسمان اسراییل، هواپیمای اختصاصی بال صهیون (صهیون وینگ) که هواپیمای رسمی بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست‌وزیر و همچنین هواپیمای رسمی رئیس رژیم اسراییل است، از پایگاه هوایی نواتیم بلند و به جای دیگری منتقل شده است.

در این گزارش گفته نشده که هواپیمای اختصاصی نتانیاهو پس از پایگاه هوایی نواتیم در کجا مستقر شده تا از حملات موشکی ایران در امان باشد.

هواپیمای اختصاصی بال صهیون (صهیون وینگ) طی همه سال‌های گذشته در پایگاه هوایی نِواتیم متعلق به نیروی هوایی مستقر بوده است.

روز گذشته شبکه المنار به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بود که ایران پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی را با ۱۵ موشک هدف قرار داده است. منبع مذکور اشاره کرد که در پی این حمله، خسارات زیادی به این پایگاه وارد شده و به طور کلی از روند فعالیت خارج شده است.

پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع قرار دارد، با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی است.

بهمن‌ماه سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه‌سازی شده آشیانه‌های این پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بود. این پایگاه از مرزهای غربی ایران، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. این پایگاه یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های هوایی در رژیم صهیونیستی است و دارای سه باند با طول‌های مختلف است. جت‌های جنگندهٔ رادارگریز، هواپیماهای ترابری، هواپیماهای تانکر و هواگردهای شناسایی / تشخیص الکترونیکی و همچنین هواپیماهای بال صهیون موسوم به «ایر فورس وان اسراییل» در آنجا مستقر هستند.

حمله ایران به رژیم صهیونیستی باعث خشم زیاد آمریکایی‌ها شده است و شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این ارتباط بیان کرد: باید اذعان کرد که بازدارندگی ایالات متحده آمریکا در نتیجه حمله اخیر ایران علیه اسرائیل ضربه مهلکی خورد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ایران تابوی چند دهه‌ای عدم حمله از خاک ایران به سرزمین‌های اشغالی را شکست.

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که ایران طی عملیات وعده صادق اقدامی با حجمی بی‌سابقه را به انجام رساند.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078392

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • گپ و گفت گلستانی از تحقق وعده صادق/ تار وماری که به ملت چسبید
  • انتقال هواپیمای نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی
  • آسیب ۲پایگاه هوایی اسراییل در حملات موشک بالستیک ایران
  • خروش مردم شیراز در حمایت از وعده صادق + فیلم
  • قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان
  • ماجرای سقوط زن جوان از پشت بام؛ قتل یا حادثه؟!