Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@20:01:22 GMT

تولید به‌روزترین تولیدات دارویی با اصول GMP

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۹۶۷

تولید به‌روزترین تولیدات دارویی با اصول GMP

به گزارش خبرنگار گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز،این شرکت در اولین فاز تولیدی خود اقدام به تولید کیت های آزمایشگاهی و تحقیقاتی پرداخت. پس از استقبال گسترده پژوهشگران داخلی از کیت های آزمایشگاهی، در گام بعدی ساخت کیت های تشخیصی در دستور کار شرکت قرار گرفت و با تولید کیت های تشخیص گروه خونی تکنولوژی ساخت آنتی بادی های مونوکلونال برای اولین بار در کشور محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های آغازین دهه 80 با اتکا به دانش و تجربه اندوخته شده در گام های تولیدی قبلی تصمیم جدیدی مبنی بر تولید داروهای بیوتکنولوژیک در دستور کار شرکت قرار گرفت.

خودباوری و اعتماد به دانش و تعهد نیروی انسانی جوان و مجرب، هدف این شرکت را ورود به بازارهای دارویی بین المللی قرارداد تا با بنا نهادن فردایی روشن تر و سالم تر برای آینده بیماران، رسالت خود را در ارتقای سلامت ایفا کند.
هاله حامدی فر مدیر عامل شرکت دانش بنیان سیناژن، می گوید: در راهی که قدم نهاده ایم واژگان تعالی بخش کیفیت و ایمنی را مستمرا به کار می گیریم و افتخارمان استفاده از آخرین فناوری ها در تولید محصولات بیوتکنولوژیک دنیا و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای کلیه ذینفعان است.

وی در خصوص اهداف این شرکت تصریح می کند: اعتماد به خود باوری و دانش نیروی انسانی جوان و مجرب، به سیناژن فرصت ورود به بازارهای دارویی بین المللی با امید به بنا نهادن فردایی روشن تر و سالم تر برای آینده بیماران را فراهم آورده است. سیناژن با پشتوانه متخصصین حوزه های تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت و با استقرار و نگهداری نظام یکپارچه (IMS) ISO 9001:2015، ISO 14001:2015، OHSAS 18001:2007، ISO 10002:2014، ISO 10015:1999 و با رعایت الزامات GxP و با الگو برداری از مدل جایزه ملی کیفیت ایران در راهی قدم نهاده است که هر روز واژگان تعالی بخش کیفیت و ایمنی را به طور مستمر بکار گیرد و افتخارش حرکت در راستای آخرین تکنولوژی های علمی و تحقیقاتی در تولید محصولات دارویی و تشخیصی دنیا باشد تا سیناژن را به شرکتی ارزش آفرین برای جامعه ذینفعان تبدیل کند.
به گفته حامدی‌فر، پاسخ گویی به کلیه مسائل اجتماعی سازمان، نوآوری های علمی و خلاقیت های نظام یافته، صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی کسب و کار، ایجاد فرصتهایی مبتنی بر شایستگی افراد، تلاش و پشتکار برای بهبود مستمر سازمانی و فردی و سرآمدی در کیفیت محصولات، فن آوری های به کار گرفته شده و نیروی انسانی استراتژی شرکت ما است.
با توجه به ویژگی ها و قوانین نظام داروئی کشور ایران، برای داروهای بیوسیمیلار (داروهای پروتئینی نوترکیب که از نظر اثر بخشی و ایمنی مشابه داروی برند اصلی است) جهت تولید و عرضه به بازار دارویی کشورمان، انجام کارآزمایی بالینی فاز سه ضروری می باشد. این بررسی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی و ایمنی یک دارو طی یک مطالعه آینده نگر در انسان و در مقایسه با گروه کنترل انجام می شوند.


گروه دارویی سیناژن، به عنوان شرکت پیشرو در تولید داروهای بیوتکنولوژیک، جهت اطمینان از ایمنی و اثربخشی بیوسیمیلارهای خود، قبل از ورود این داروها به بازار دارویی کشور و همینطور صادرات این محصولات، مدیریت اجرای چندین کارآزمایی بالینی در کشور را بر عهده دارد. گروه دارویی سیناژن، اجرای مطالعات بالینی محصولات خود را به بخش مطالعات بالینی در واحد مدیکال شرکت ارکید فارمد واگذار کرده است. این بخش شامل افراد متخصص در رشته های مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی می باشد که در حال حاضر در اجرا و مدیریت مطالعات بالینی داروهای مرتبط با درمان بیماری های روماتیسم، سرطان، غدد، زنان، کلیوی و مغز و اعصاب فعالیت می کند و در آینده نزدیک مدیریت اجرای مطالعات لاین های دیگری نیز به این بخش اضافه خواهد شد.
(سینووکس) (اینترفرون بتا-۱ای)، ReciGen (اینترفرون بتا-۱ای)، Cinnafact (بوسرلین)، Cinnal-F (فولیتروپین آلفا)، CinnaPoietin (بتا پوئیتین) (اریتروپویتین بتا)، CinnoPar (تریپاراتید)، PegaGen (پگ فیلگراستیم)، CinnoTec (دی‌متیل فومارات)، Cinnomer (گلاتیرامر استات)، CinnoRA (آدالیمومب) و CinnaTropin (سوماتروپین) از جمله تولیدات این شرکت است.

انتهای پیام/

169 / 279 شرکت دانش بنیان بیوتکنولوژی آزمایشگاه پژوهشگران کیفیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان بیوتکنولوژی آزمایشگاه پژوهشگران کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در مراسم رونمایی از ٢۵ خودروی محیط‌بانی، با درود بر پیشگاه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و تاکید بر ایام روزهای زمین پاک، بیان کرد: شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در روزهای سالگرد تأسیس آن هستیم در روزهای اخیر یک تلنگری به شجره خبیثه رژیم صهیونیستی وارد آورده و با هماهنگی تمامی نیروهای نظامی کشور ان‌شالله این شجره خبیثه از روی زمین محو خواهد شد.

وی با ناظر دانستن روح شهدای عزیز کشورمان به ویژه روح شهدای محیط زیست و نیروی انتظامی بر اعمال و رفتار ما به ویژه روح حاج قاسم عزیز و شهید زاهدی، افزود: ما در سازمان حفاظت محیط زیست سعی داریم تا محیط‌بانان را بیش از پیش تجهیز کنیم تا به جای اینکه در عرصه حفاظت از محیط زیست شهید یا مجروح شوند اجازه فعالیت و نفس کشیدن به متخلفان و شکارچیان را ندهند.

وی تاکید کرد: البته در مرحله اول تلاش ما بالا بردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست است و در این زمینه نیز آموزشکده محیط زیست را راه اندازی کرده‌ایم و در آن محیط‌بانان درباره نحوه برخورد با متخلفان و شکارچیان آموزش می‌بینند.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: اما اگر زمانی متخلفان به هشدارها توجه نکنند آن زمان است که محیط‌بانان وارد عرصه می‌شوند و سازمان حفاظت محیط‌زیست از توان قهریه استفاده خواهد کرد.

سلاجقه گفت: در مرحله دوم بحث سخت افزاری است چون اعتقاد داریم اهمیت محیط زیست کشور و حفاظت از عرصه‌های طبیعی به حدی بالا است که در تلاشیم از به روزترین فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: خودرو یکی از ابزارهای اصلی محیط‌بانان است تا بتوانند در تعقیب و گریز متخلفان موفق شوند از این رو تقویت زیرساخت خودرویی را در دستور برنامه داریم و سعی می‌کنیم در یک تا دو سال آینده تکمیل شود. همچنین تجهیزات انفرادی هم جزو برنامه سازمان است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های پهپادی بیشتر استفاده کنیم تا محیط‌بانان کمتر در عرصه حضور داشته باشند، این کار برای تالاب‌ها آغاز شده است، همچنین در تلاشیم تا در حفاظت از مناطق حفاظت شده هم از این ظرفیت استفاده کنیم تا به محیط‌بانان خسارت کمتری وارد شود.

وی افزود: در زمینه معیشت و مسکن محیط‌بانان اقدامات خوبی صورت گرفته است چند استان در تأمین مسکن محیط‌بانان موفق بودند استان‌های هم موفق نبودند تذکر گرفتند تا هر چه زودتر اقدام کنند.

کد خبر 6086506

دیگر خبرها

  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان