Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی و به نقل از ایرنا، عبدالله چمن گلی در جمع خبرنگاران افزود: استان آذربایجان غربی جزو هفت استانی است که پیست تارتان ندارد و این امر مشکلات زیادی را به ویژه در راستای برگزاری مسابقات دو و میدانی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: ادامه عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از سوی وزارت ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان غربی با جدیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ نفر در ساخت این پروژه فعالیت می کنند و در تلاش هستیم تا این پروژه ملی در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ساخت آکادمی والیبال ارومیه، ورزشگاه های پنج هزار نفری سلماس، خوی و مهاباد و چندین سالن ورزشی از جمله طرح های در دست اقدام ورزشی این استان است.

چمن گلی در ادامه با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش و اجرای بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در این هفته افزود: برگزاری همایش پیاده روی دانش آموزی در مناطق محروم، رژه هیات های ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هیات های ورزشی، نواختن زنگ ورزش، تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و مسابقات ورزشی شهری و روستایی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال و دوچرخه سواری از جمله برنامه های این هفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری خوی و نبود پیست تارتان در سطح استان جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که مد نظر مجموعه ورزشی استان است و آذربایجان غربی هفتمین استان فاقد پیست تارتان است که به دنبال ایجاد آن در ورزشگاه تختی ارومیه هستیم.

وی برگزاری مسابقات بین المللی بودو، جام شاهد کشتی، مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی و رقابت های بین‌المللی وزنه برداری جام مرحوم جعفر سلماسی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی اعلام کرد.

چمن گلی برگزاری سه دیدار از رقابت های تیم ملی ایران در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ جهان طی خرداد ماه سال آینده در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه را یکی دیگر از رویدادهای مهم ورزشی استان آذربایجان غربی بر شمرد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی فدراسیون جهانی مقرر شد تیم ملی ایران میزبان ۶ دیدار خانگی از رقابت های مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال جهان باشد که سه دیدار از آن با حضور تیم های لهستان، کانادا، ایران و بلغارستان در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، ۲۹ بازیکن و ۶ مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال مردان ایران در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند.

در این راستا بازیکنان آرمین آسیایی، علی فرامرز، محمد سلطانی و مربی ایرج مهدی‌زاده به تیم ملی دانش آموزی دعوت شدند.

محمدامین ملکی، متین قهرمانی، امیرمحمد رفیعی، امیررضا سعادت ساری بی گلو، هادی غلامی، فرزین قادری، علی شیخ زاد و امیر محمد نوری نیز بازیکنانی هستند که به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. در این رده سنی حامد حج به عنوان مربی حضور دارد.

حسین پایاب، رضا عزیزی، امیررضا عباسی، سبحان نژادی، آرین محمودی نژاد، پدرام بابایی و یاسین امری ۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی جوانان هستند که در این رده نیز امین علی اکبری به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شد.

در تیم بزرگسالان نیز میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، مبین نصری، میثم صالحی، امیرحسین توخته، محمد ولیزاده، رضا رضایی، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، متین احمدی و محمد بربست به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

در این رده سنی عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری به عنوان مربیان تیم ملی حضور دارند.

جالب است بدانید از ۳۵ نفر بازیکن و مربی فوق‌الذکر ۳۳ نفر سهم مرکز آذربایجان‌غربی یعنی شهرستان ارومیه است.

استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته والیبال کشور است بطوریکه سایت فدراسیون جهانی والیبال، شهر ارومیه را شهر عشاق والیبال نام گذاشته است.

در سال جاری تیم شهرداری ارومیه نماینده استان در لیگ برتر موفق شد عنوان سوم را کسب کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896210

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال